♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 1 december 2007

Av Camilla - 1 december 2007 01:17

                                                  
                                       
Jaha, då har vi varit i sporthallen i smedjebacken och tävlat lydnadsettan idag.
Det blev ett 2:a pris och 152,5p
Han nollade på läggandet under gång såklart.Det har han gjort de tre sista gångerna. Varför? Han gör ju det klockrent hela tiden på träning.
Kanske beror det på att matte är så nervös att knäna skakar när det blir dags att tävla
De övriga momenten gick desto bättre. Fick betyg i allt.
Därför kan det kännas lite surt att få en nolla i ett moment när det är så små marginaler till ett förstapris.
Men som sagt Bentley var jätteduktig och med tanke på att vi var i en stor hall med konstigt gräs på.
Tävlings kompisarna Anki och Lena var också med.
Ankis Bono fick nån form av pajasbacill slängd på sig. Han är för stollig. Mer om det kan ni läsa på www.bonobriard.se.
Lena kände sig okoncentrerad och det smittade såklart av sig på Axxa. Men ett 3:e pris blev det om jag inte minns fel.
Imorgon tävler dom i Rättvik. Lycka till!!!
Nu ska ryggen rätas ut i soffan efter en intensiv dag.
Natti

Tidigare månad - Senare månad

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards