♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Camilla - 1 januari 2008 13:57

Nyårsaftonen avlöpte lungt och stillsamt. Svägerskan med familj var hit en sväng.

Vi grillade kött på utegrillen. Mysigt vill jag lova.Första gången någonsin som vi har grillat en nyårsafton. Men om vädret ska fortsätta vara höstlikt på nyår så blir det garanterat återkommande med grillning.

Sedan vart det mest till att sitta i tvsoffan fram till tolvslaget.

Filip skulle absolut ut och se på fyrverkeri så honom väckte vi vid tolv. Gissa om han var nöjd av att se det färgranna skådespelet på himlen.

Bentley tyckte också att det var rätt spännande med raketerna. Konstigt bara att han inte fick springa ifatt dem. Som tur är så blir han inte rädd av smällandet. Kan förstå att det måste vara fruktansvärt för hundar som måste gå på lugnande övar nyåret. Det är ju inte lite folk vräker på med smällare.  I Floda lät det som tredje världskriget brutit ut. Tror minsann att de sköt med kanoner där så som det mullrade.

Nu ska jag kolla mitt sms få se om det blir nån tur till klacken med Ann och hundligan.

God fortsättning på det nya året!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards