♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Camilla - 10 januari 2008 00:43

Ja igår var vi ett gäng  i ridhuset och skulle träna så stort.

För min del blev det inte så mycket av den biten. Bentley är inte så van vid att ha löshoppande hästar omkring sig ;-). Men det var ju en störning som heter duga. Vi tränade mest på passiviteten.Tyckte inte att det var riktigt schysst mot honom att kräva full koncentation på mig med ponnies som rusade runt och förbi.

Nej igår var det lite splittrat,mycket snack och väldigt liten verkstad om man säger.Vi tar nya tag nästa gång och försöker att koncentrera oss på oss och träningen och inte så mycket annat.

Det är ju snart dags för tävling igen. Jag vet hur snabbt tiden innan rinner iväg. Vips så är det dags att gå in och köra sitt program och lika vips så är det klart! Tänk så skönt det vore om man var nervös en lika kort stund också och inte redan från dagen då man anmäler sig. Hu ja det blir väl bättre ju mer rutin man får. ..Kanske ;-)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe. Tack å hej.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards