♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Camilla - 13 januari 2008 17:04

ÅÅÅ va man känner att livsanden återvänder när solen kikar fram. härliga underbara sol.

Har varit ute större delen av dagen förutom lite kaffeavbrott.

På förmiddagen var det bob åkning i slänten på gårn. Lagomt avstånd och lagom backe;-)

Vid middagstid var Anki,Bånå och plottvalpen Nelly hit och hälsade på. Mycket trevligt!! Att bara sitta i lugn och ro och bara prata strunt. Inte bara hundträning som det jämnt blir annars. Fast lite hundprat blir det ju... en hel del faktist men inte BARA.

Bentley och lilla plottvalpen fann visst varandra direkt. Ingen blyg tjej det där inte. det första hon gjorde när hon kom in var att dyka ner i Bentleys matskål!!??? Knurp knurp.Han såg väl inget konstigt i det. Sen låg dom under en stol och kelade höggljutt med varan. Oj va dom pratade! Det var ju knappt att vi gjorde oss hörda genom grymtningarna.Gullvovvar

Ja eftersom dom nu ändå var här så fick vi väl lov att träna en liten sväng också ;-) Nytta med nöje. Hehe

Jag körde bara lite kontakt med Bentley.Han kan momenten bra men slarvar med ögonkontakten. Men det blir bättre å bättre.

Vad säga om Anki och Bånå då. Dom är så duktiga.(och busiga)Men eftersom Anki skriver så levande så får ni läsa mer om det på :www.bonobriard.se. Hoppas att hon har skrivit hur det gick när hon skulle åka härifrån också. Hon körde nämligen fast sin bil i ett pyttelitet dike!! Herregud,fruntimmer å bilkörning. Jag höll på att skratta ihjäl mig innan vi fick loss henne. Men det gick till sist!

Nu måste jag in på hennes hemsida få se om hon hunnit blogga nåt. Ajöken

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards