♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Camilla - 19 januari 2008 22:55

Nu väntar tre nätter till innan ledigheten. Jag var så glad att jag inte dragit på mig magsjuka sen sist jag jobbade. Men gissa om den inte härjar på avdelningen fortfarande.Blääää

Tack och lov så tyckte mina snälla kollegor som jobbat förra natten att jag skulle vara på en annan avdelning istället. Dom hade ju varit i smittan redan så dom tyckte att jag skulle hålla mig undan. Det sa jag inte nej tack till!!!

Nu vill jag att dom här nätterna snabbar sig på så jag hinner göra lite annat än bara jobba och sova.

Träna med vovven till exempel. Det börjar ju att dra ihop sig till tävling igen.Visste väl att det skulle gå med raketfart fram tills dess.

Nu är vi iaf några som ska träna i ridhuset på onsdag.Få se om vi kan få till en tävlingsmässig träning den här gången ;-) Var ju liiite rörigt sist med hästhoppning å så.

Nu är det dags för lite nattfika.Och eftersom det är lördags natt så har vi beställt PIZZA!! Guu va gött!!  Sen skrapar vi trisslotter också. Det har vi hållt på med i flera år. Nio lotter skrapas varje gång vi jobbar lördag. Det blir några trisslotter på ett år. Tror ni vi har vunnit nåt då? Pyttsan! Som mest har det blivit 75kr.  Men plötsligt händer det!

I morgon kanske vi håller på att leta efter en resa till solen ;-) HAHAHAHA dream on säger jag bara. Men man kan inte vinna nåt om man inte försöker. Vi håller tummarna.

 Nu ropar Pizzan. Over and out!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards