♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Camilla - 23 januari 2008 13:45

Idag var ridhusträningen såå åfokuserad och bra upplagd ! En kanon tränig på min ära.

Idag var det madde-melker,anki-bono.bentleyponken,och så var det patrik-juni.

Vi körde träningen en och en med lite störning på sidan av. Hur tävlingsmässigt som helst;-)

Vi kommenderade och applåderade åt varandra. Vi var så jäkla duktiga.

Det var en fröjd att se Patrik köra "tvåan med Juni. Vilken kontakt!! Å vilken klass på  utförandet av momenten!! Det kommer ju för sjutton att bli  tolvor i betyg ;-) Bra jobbat Pake!

Bono då? Jaa om han går som vi vet att han kan så är det inga problem med ett 1:a pris. Han gör bäst i att lämna pajas kostymen hemma.

Melker såg jag inte så mycket av eftersom jag var "störning" när han gick sitt program. Men han har ju gått som en klocka hela tiden så det går nog fint på lördag.

Och så till Bentleyponken min... åååhhh han gick som en guud idag. Så jäkla duktig!!! Fint med kontakten och jättefina utföranden. Speciellt läggande under gång.Ja ställandet också,å inkallning ja ALLT för 17!!

Han gjorde till och med en tiopoängare i rutan som avslutning!!!!

Underbara härliga hund! Jag längtar till lördag.

Sen till er som undrat ang solresan..... 50 kr i vinst blev det! Hurra hurra.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards