♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Camilla - 24 januari 2008 20:14

Vi gav oss ut på en promenad i det underbara vårvädret som vi hade på fm.

Vi strosade  i sakta mak på vägen längs älven. Eftersom det är i stort sett noll trafik där så får Bentley springa lös.

När vi passerar granntomten får jag plötsligt se att Bentley blir helspänd.

Svansen upp i ett huj och på stela ben rusar han vilt skällande in på tomten.

VA 17 NU DÅ?? Jag vet ju att dom varken har katt eller hund där.

På lika stela ben som Bentley rusar jag efter honom och gastar-nääjj kåmm hiiit!

Jag hinner precis fram för att se hur han i ett rävliknande jakt-skutt fäller omkull en.......sladdvinda!!!

Haha vi blev nog lika snopna båda två.Resten av promenaden avlöpte lugnt och stilla. Härligt härligt vårväder.

Nar jag kom hem så sparkade jag i lilltån i badrumsdörren. Knaaak! Aj som F-N va det gjorde ont. Stackars mig;-) Tur att man är fruntimmer annars hade det blivit sängläge närmsta dagarna.*fniss*

 

Om jag är nervös inför lördan..??? Intee då. Inte att dugg. (jag ljuger så bra;-)

Hej med er !

 

 

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards