♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Camilla - 13 februari 2008 13:48

Så var man då på den lediga sidan efter sex nätters hårt arbete!

Idag hade jag och Ankibånå tänkt att träna en smula i ridhuset. Men det hela föll på att jag i morse vaknade med jordens förkylning ;-(. Feber och ont ihalsen. Dubbelsuck!!!

Isället för att köra på som vanligt så struntade jag i alla måsten och gick helt sonika och lade mig på soffan när barna var på dagis.

Här kan jag väl ligga och vila lite tänkte jag. När jag senare kom till sans hade jag sovit i två timmar!!! Det var verkligen behövligt. Ett bra recept som jag tänker köra resten av veckan.

Bentleys eksem har ialla fall läkt jätte fint. Vi kör med tröja på ett tag till. Vill vara 100 på att han inte börjar att slicka igen.

Vi har lyckats hinna med att jobba lite på kontakten och sen har vi passat på att träna rutan nu när Anki så snällt lånat ut den till oss. Tack för det Anki.

Hade tänkt att hon skulle få tillbaka den idag men sen kom jag på att den nog inte skulle få plats i min bil. Jag menar ,rutan är ju trots allt 3*3meter stor!! *ASG*

Nu ska jag göra ett riktigt svettigt pass. Ska steka pannkaka åt fyra hungriga karlar. Å en hungrig sjukling. Få se om det blir nån över till mig. Det är hård valuta dom där pannkakorna.

Au revoir!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards