♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Camilla - 7 mars 2008 19:42

Idag kom vi äntligen till skott och tog oss till klubben för lite träning.

Anki och Bono var också med . Han är för härlig den där Bono.Värsta lydnadshunden när han bjuder till och värsta pajasen när han inte vill bjuda på nån lydnadsuppvisning. (detsamma gäller för Bonos matte)

Om man fick betyg i charm så skulle han få tolv utav tio! Jag älskar den där jycken. Puss på dä Bänå!!!

Vi körde rent tävlingsmässigt idag också och kommenderade varandra. Går vovvarna sådär fint på nästa tävling så vore det väl själva 17 om vi inte skulle ta ett första pris!

Men man vet aldrig med sånna där filurer,inte alls säkert att det går så bra då som idag.

Jag hade minsann kameran med idag men som vanligt tog batterierna slut :-( Samma visa varje gång jag ska fota.

Som tur är så hade Anki också med sig kameran. Hoppas hon fick till några fina bilder . Kolla på www.bonobriard.se.

Nästa vända tar jag med videokameran (laddad) så kan vi lägga ut galenskaperna på youtube sen! Mooohaahaaa!

Jätti bokki lajt! Nu ska jag natta mina små killar.

Adios

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards