♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Camilla - 15 mars 2008 13:45

Vad härligt glad man blir av några solstrålar ;-)

Idag har vi varit till min pappa och hälsat på en sväng på förmiddan. Han bor ju inte mer än 5 mil härifrån men man kunde tro att det var 100 så sällan som vi råkas.

Det var en trevlig lite utflykt med kaffe och skvaller.

 Sen när man för engångs skull tar sig för med nånting, (är ju hemma JÄMT) ja då ringer Emelie sådär spontant och frågar om vi ska hitta på nåt skoj med hundarna. Jahaja, det hade ju varit roligt men nu var jag ju som sagt var inte hemma. Är det inte typiskt? Hon kunde väl ha ringt en halvtimme tidigare, innan vi fick för oss att åka bort ;-)

Vi får se hur det blir imorgon då om det blir nå träning av. Ev åker vi till Rättvik och känner oss för där.

Det har känts så jäkla bra när vi tränat dom sista dagarna. Allt fungerar finfint. Hoppas det håller i sig ;-)

Nu ska vi fixa lite käk sen ska vi ut i solen och aktivera oss litegrann.

En promenad och lite träning. Det blir bra i dag det.

Ajöken!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards