♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Camilla - 25 mars 2008 15:13

till att vara långledig igen. Gu så skönt. Det tar på krafterna att jobba natt. Särskilt när man inte kan sova ordentligt. Urk å fy!  Kommer att somna före grabbarna vid nattningen ikväll ZZZzzzzzz.

Några stora händelser har det inte varit under påsken. Har ju som sagt jobbat och försökt att sova. Med varierande resultat.

Familjen har varit ute och dammat av motorfordonen inför våren. Härligt när den säsongen börjar. I sommar ska jag våga mig på att köra en sväng på Robins cross.... jag är sååå sugen. Bästa att göra det under en långledighet ifall om det skulle bli en vurpa. Haha!

I morgon blir det ridhusträning igen med Anki och Bånå.

Ska försöka göra det tävlingslikt. Jag har jobbat på korta och ituplockade moment. Det har gått riktigt bra. Nu ska vi se om det skulle hålla på en tävling. Hehe.. Det gör det ju....bara vi inte NOLLAR på nåt moment.Synd att jag blir sååå jäkla nervös jue. Känner av nerverna

bara nån tränings kompis ska kolla på mig. Är väl inte så där bekväm med att vara i centrum. Men jag får som sagt jobba på det också. Nyttigt!! Kanske ska utmana lite och träna på nåt stort torg eller så.

Nu ska jag försöka att steka lite pannkaka. Sist jag gjorde det gick det mindre bra.

Det krävs en ganska stor pannkakssmet till min familj som ni förstår. Eddie var med vid gräddandet sist. Han stog vid diskhon och öste vatten fram och tillbaka i pytsar och glas som han brukar göra.

Jag pratade med Ann i telefon samtidigt som jag gjorde pannkakorna.

Sen VIPS! Innan jag hann säga stekspade så hade Eddie hällt i en stooor kopp med diskvatten i pannkakssmeten!!!!! Kommentar överflödig.

Det blev felixpizza den dagen.

Få se hur det går idag ;-)

Nu ska jag åka och hämta fröna på dagis.

Bara så ni vet,pannkakssmet!!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards