♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Camilla - 29 mars 2008 16:29

väl så här nånting...

Av Camilla - 29 mars 2008 16:28

musik...

Av Camilla - 29 mars 2008 16:26

ta en sån här i kväll...

Av Camilla - 29 mars 2008 13:26

... va nära vi var!! 157,5 poäng på lydnadstävlingen i Rättvik idag.

Fatta att det var ynkliga två och en halv poäng som fattades till ett första pris. Otroligt!!!!

Linförigheten idag var ett fiasko kan jag säga. Hundrackarn gick som en jagvetintevad! Han som har gått sååå in i helvete fint innan. Men nu blev det andra bullar haha. Han tycker tydligen att det kvittar med dom där poängen ;-)

Jaja vi tränar på och satsar på nästa tävling nu då.

Kändes väl inga vidare när jag åkte hem måste jag erkänna. Så nära men icke sa nicke. Självförtroendet fick sig en törn igen :-( .

Ann smsade några uppmuntrande ord som fick mig att tänka till lite.

Det var väl inte så farligt med dom där poängen, ni tävlar ju och har ambition och det gör mig stolt! skrev hon.

JAMENVISST!!! Det är väl inte så kinkigt om det skiter sig på tävling. Jag VET ju att jag har en hund med alla förutsättningar! Han är ju suverän Bentley. Tack för dom orden "stormamma" 

Men jag har ju känt lite så där att,fan nu tycker dom andra att vi suger.

DUMHETER!!! Det är väl för sjutton ingen som skrattar åt oss för att vi inte får full pott på tävlingsplanen. Har väl med mitt dåliga självförtroende att göra. Att tro att folk hånar en om man gör fel.

Jag ska jobba på att stärka mig själv;-)

Nu ska jag ta en välförtjänt vilopaus. Det tar på krafterna att tävla.

Grattis också till Madde och Melker som återigen fick ett förstapris och en andra placering!!!! Bla jott ;-)

Ett grattis också till Anna och Lopez som även dom tog ett förstapris!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards