♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Camilla - 1 april 2008 20:40

Det knackade på dörren i eftermiddags. Utanför stog det här mannen.

Jag bjöd in honom på kaffe.... med dopp. Eller depp kanske ;-)

Av Camilla - 1 april 2008 13:53

..att tokstressa på morgonen. Nu har jag haft en dundrande huvudvärk sen i morse. Tack för det då.

Nu går jag ut och sätter mig i härliga vårsolen en stund få se om det inte känns bättre i huvet på en gång.

Solen är för underbar,synd bara att den visar vilka skitiga fönster man har. Men det ser jag ju inte om jag sitter ute,eller hur.....

Av Camilla - 1 april 2008 10:10

Vaknade idag 8.10!  Paniiik!!!  Kl 9.00 ska barnen lämnas på dagis och idag var det mulle och det vill inte Filip missa för allt i världen.

Stressade på som 17, gapade åt ungarna att dom skulle klä på sig samtidigt som jag borstade tänderna. SKYNDA PÅ LITE OM VI SKA HINNA!!!!

Tryckte i gossarna varsin smörgås,fick på dom kläder och gjorde mulle matsäck i ett huj! Packade ryggsäcken,kollade klockan, tio minuter kvar. På med yttrekläder och ut i bilen med en fart. WROOOM iväg.

Klampar in på dagis med andan i halsen och hojtar-nu är vi här!!!

Ja va bra, säger fröken. Nu måste ni skynda er in till förskoleklassen. Dom andra barnen har redan gått dit. Ni skulle ha varit här 8.30 idag.

-Vaaa!?? Vadå är det inte mulle??

-Jooo, säger fröken. -Imorgon.

Bla jott mamma.

Som tur var så tyckte Filip att det var lika trevligt att gå till skolan på besök som att gå ut i skogen.

Så går det när man ska sova för länge på morgonen och inte är riktigt vaken förräns man blir väckt på dagis ;-)  Embarrassed 

KOLLIKOKK!!





Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards