♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Camilla - 2 april 2008 15:30

 ..var det i dag. Ett perfekt väder att sova i för den som måste det;-)

Det blir väl bättre vad det lider. Skönt iaf att dagarna är så pass långa nu. Man får så mycket mer tid känns det som.

Nu ska jag reda i hop lite fläsk och löksås sen ska jag knata i väg till Ann och gänget som är här på åkern brevid och tränar idag.

Hoppas det inte är för blött i backen bara. Men isåfall har vi väl gummistövlar ;-)


Löksås var det ja.....



Av Camilla - 2 april 2008 10:43

Det var en gång två kompisar - en blondin och en brunnett. De två tjejerna var hemma i brunettens lägenhet och skulle hjälpas åt att städa inför kvällens stora fest. Efter ett tag finner blondinen en använd kondom under sängen. Blondinen utbrister:
- Åh vad är det här?
Brunnetten:
- Men har du aldrig haft sex förut?
Blondinen:
- Jo, men aldrig så hårt så att skinnet ramlat av.

Av Camilla - 2 april 2008 10:31

En clown kommer in på cirkusarenan med sin krokodil. Till publikens fasa tar han fram snoppen och stoppar in den i munnen på krokodilen. Krokodilen stänger försiktigt munnen. De står så i två minuter, det är knäpptyst i publiken. Sen tar clownen fram en hammare som han drar allt vad han orkar i huvudet på krokodilen. Krokodilen öppnar munnen och han tar ut snoppen. Han vänder sig till publiken och frågar om det är någon som vågar prova. Alla sitter tysta, frånsett en blondin på första raden som räcker upp handen och säger:
- Jag kan pröva! Om du lovar att inte slå mig så hårt i huvudet.

Av Camilla - 2 april 2008 10:22

Barna är på plats på dagis. Jag har varit med Robin till tandläkaren och sen skjutsat honom till skolan i Mockfjärd. Hunden är rastad och diskmaskinen urplockad.

 Oj va effektiv jag var då, en sväng på morgonen.

Nu ska det sovas i nån timme.Två nätters jobb väntar nämligen. Det ska bli kul.....att se hur rörigt det är på avdelningen när man kommer den här gången.

Gonatt gonatt

Av Camilla - 2 april 2008 08:05

I dag är jag uppe i god tid för att hinna göra i ordning inför Mulle ;-)

En gosse är redan klädd, kaffet puttrar i bryggaren och nu vaknar Lilla Eddie.

Va skönt att slippa stressa.

Här kommer ett inlägg av Eddie snart tre år.

Varsågod Eddie :mnupppoytggefCV"!68)=+cn nmefikwolfkh

fjgvie94jgmnsk nfckjmrdikewsxkfjjfjfj rhyry .

Då vet ni det;-)

Återkommer säkert under dagen....

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards