♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Camilla - 8 april 2008 16:42

Av Camilla - 8 april 2008 15:25

Han beställde kondomer på postorder, 1000 stycken. Han löste ut och räknade, fann att det bara var 999. Så han skrev ett reklamationsbrev i hårda ordalag till firman.
Tre dagar senare fick han svar med vidlagt gummi:
“Hoppas att vi inte förstörde helgen för herrn!”

Av Camilla - 8 april 2008 15:24

Två killar står och tittar på ett spermaprov i biologilabbet. Då kommer skolans snyggaste tjej Bettan in och frågar:
- Vad tittar ni på?
- Ett salivprov.
Gossarna avlägsnar sig och Bettan studerar ivrigt provet. Då träder biologiläraren in.
- Vad tittar Bettan på då?
- Ett salivprov, goa magistern.
Läraren studerar provet en stund och säger sedan:
- Jag tycker nog att Bettan borde skölja munnen bättre på mornarna.

Av Camilla - 8 april 2008 15:21

Väninnor emellan:
- Oh, vad trött jag är. Jag somnade inte förrän efter tre i natt.
- Oj då, jag brukar somna efter ett.



Tillägg: Jag brukar somna före ett! heheh

Av Camilla - 8 april 2008 15:09

Och för en gångs skull skapligt utvilad. Bara vetskapen om att man har sovit bra gör att det känns lättare inför nästa natt. Skönt!

Men jag är hungrig som en varg!! Det brukar jag aldrig vara när jag är nyvaken.Måste ha nåt att äta fort. Men VAAD???

Jag vill ha porterstek med klyftpotatis och en stor skål med krispig sallad!!! Men jag tror inte att jag har nåt sånt i ordning ;-)

Får nog bli nåt enklare så här "på morgonen". Typ fil och macka.

Yes! Så får det bli!!

Höj!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards