♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Camilla - 12 april 2008 16:22

Måste bara tala om att jag fick en sån otroligt fin present av sambon och grabbarna igår.

Det var en dag på SPA!!!! Fatta!! En dag på Rankhyttan spa. Bubbelbad,bastu, massage,lunch.kaffe. Med andra ord, TOTAL AVKOPPLING.  Oj va jag ska boka in den dagen fortast möjligt!!!

Sambon hade till och med varit in i blomsteraffären och frågat efter solrosor. ÄLSKLING!! Tack!

Tyvärr hade dom inga solrosor men den var jättefin blomkvasten som jag fick.

Nu blir det en tupplur för till natten väntar hårt arbete ;-)

Natti!

Av Camilla - 12 april 2008 13:57

Vi vaknade före barnen idag!!! 7.45 var klockan. Båda småtrollen sov fortfarande. Heeeelt enormt. Att få vakna i lugn och ro och bara njuta av sängvärmen. Ligga och mysa lite med sambon.I fred;-)

När barnen vaknade, 8.30, kom dom intassande till oss. Där kröp dom ner i våran säng och myste och myste. Helt lungt och utan bråk och kiv. Det är inte varje dag det händer kan jag lova ;-)

Så vi njöt i fulla drag denna härliga lördagsmorgon. Åt frukost kl 10!

En riktig slappar dag. Den kommer att fortsätta i samma stil.

Snön yr utanför fönstren så vi håller oss inne i värmen idag. Och spelar tv-spel. Har ett gammalt antikt super nintendo. Det går varmt när det är tråkit väder.

Grejen är att MAMMA ska spela och barnen ska titta på. Där kan vi sitta huuur länge som helst och spela Super Mario. Om jag skulle råka tröttna på att spela och säga att -nu ger vi oss. Då blir det vilda protester.

Så då brukar jag spela lite till för jag har ju blivit lite beroende av det där...hah! Det är minsann inte bara tonåringar som spelar tv-spel.

Fast Super Mario är väl stenålder för dem men det passar alldeles utmärkt åt mig och småttingarna.

Helt utan våld. En lite figur som springer runt och plockar pengar och hoppar på sköldpaddor. Alldeles lagomt.

Bäst att spela en omgång ;-)

Av Camilla - 12 april 2008 10:53

Idag fyller världens goaste gull vovve två år.

Hurra hurra för Bentley idag!!!!

Av Camilla - 12 april 2008 09:13

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards