♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Camilla - 24 april 2008 23:48

Av Camilla - 24 april 2008 18:49

I dag har det varit högtidligt värre på dagis!

Våran Filip har gift sig med sin stora kärlek Emelie!!!! J

aa det är sant,dom har pratat om det länge länge och idag slog dom till.

Jag fick se kort på hela härligheten. Dom hade gjort ett collage och satt upp på väggen minsann.

Molly snart fem år var präst, Nellie tre år var brudnäbb och resten av barna var bröllopsgäster. Efter ceremonin dansade dom brudvalsen.

Det var så underbart gulligt att se bilderna och leva sig in i hur det hade sett ut. Tror ni jag fick nån tår i ögat då??!! 

Crying 2GULLEGULLEGULLLLL!!

Alltså, dom där två har hållt ihop sen dom började på dagis när dom var ett år!! Hur ska detta sluta. Hah!

Nu måste jag åka till jobbet.


Ps lovar att framföra ev gratulationer till brudparet ;-) Husband And Wife 






Av Camilla - 24 april 2008 18:14

Av Camilla - 24 april 2008 08:19


Hur blir det barn?


Det kommer ett ägg och sen åker dom ut ur pappans snopp och in i
mammans mage. Sen växer dom och kommer ut. Det tar kanske 14 dagar. De kommer ut genom rumpan. Jag har sett det på teve. Robin, 5år



De bajsas ut av mamman. Innan var det ett ägg. Det hoppade in i
mamman från pappan. Martin, 4år



De kommer från mammans mage. De kommer ut från mufflan. Vet
Inte hur de kommer in. John, 4,5år



Först är man i pappas mage. Sen är man i mammas mage. Sen kommer
man ut. Man får åka till sjukhuset Marcus, 4år


J

ag har sett det på teve. Först är det massor av frön. Sen flyter de in i
mammans mage. Jenny, 6år



Först är de frön i pappan. Sen blir de större och större och större. Sen
blir de bebisar. Marcus, 5år




Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med?


Du måste hitta någon som tycker om samma saker. Om du till exempel
tycker om sport, ska hon tycka om att du tycker om sport, och ge dig
chips under tiden. Emil, 10år




När är den rätta åldern att gifta sig?


Ingen ålder är bra att gifta sig vid. Du måste vara en idiot för att gifta dig.
Fredrik, 6år



När du är 84, för när du är så gammal jobbar du inte mer, och man kan
ligga i sovrummet och älska varandra hela dagen. Carola, 8år



När jag är färdig med förskolan ska jag hitta en fru. Martin, 5år




Är det bättre att vara singel än att vara gift?


Det är bättre för tjejer att vara singel än vad det är för killar.
Killar behöver någon som plockar upp efter dem. Anna, 9år



Jag får huvudvärk när jag tänker på sånt. Jag är bara ett barn.
Jag behöver inte sånt krångel. Adam, 7år

Av Camilla - 24 april 2008 05:30

Bara en och en halv timme kvar,sen åker jag hem och lägger mig!!

Ha det gott ni som är vakna och får njuta utav solen ;-)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards