♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2008

SPA

Av Camilla - 26 april 2008 18:10

Aj aj aj va härligt vi har haft det idag!!!

Vi har njutit i fulla drag av våran SPAdag ;-). Massagen var gudomlig. Både smärtsam och avslappnande men väääldig välgörande.

Vad slut man blir efter en sådan omgång. Kommer att slockna tidigt framför tv ikväll...

Av Camilla - 25 april 2008 20:38

Inköpschef Johansson ringer hem från kontoret och säger till sin fru:
En leverantör bjuder på en veckas fisketur i fjällen. Det är verkligen ett tillfälle.

Jag måste åka omedelbart. Vill du vara snäll packa mina kläder, mina fiskegrejer och glöm inte min blå silkepyjamas. Jag är hemma om en timme.
Inköpschef Johansson hastar hem för att hämta grejerna. Han ger sin fru en kram och ber om ursäkt för brådskan och skyndar iväg.

En vecka senare kommer inköpschef Johansson hem och hans fru frågar:
Hade du en trevlig fisketur, älskling?
Jag fisket var fantastiskt, men du hade glömt lägga ned min blå silkepyjamas.

Han fru småler och säger: Inte alls, älskling. Jag lade den i din fiskeväska.

Av Camilla - 25 april 2008 19:53

Av Camilla - 25 april 2008 19:47

I morgon bär det av till Rankhyttan för lite SPA , massage, bubbelbad ,bastu och lite gott att äta.

JAG LÄNGTAR!!!!!!

Av Camilla - 25 april 2008 14:57



Det var en kille som fredag eftermiddag jobbat klart för veckan. Han slutade jobbet åtta på kvällen, så han var bra hungrig. Han gick på restaurang och tog en middag och ett par öl. Efter middagen tog han ett par drinkar och ett par whisky. Det hade varit en tuff vecka, så han tog en kaffe och cognac också. Och ett par gin & tonics. Sen skulle han gå hem till sin fru. Men benen bar honom inte. Han föll som en fura. Han försökte ta sig upp, men det gick inte.



Fan också, jag får väl krypa ut då, och försöka ta mig upp där ute.
Att jag kunde bli så full, tänkte killen. Han ålade sig ut, men utanför gick det inte bättre. Benen bar honom inte. Det var lögn i helvete att kunna ställa sig upp.



Jag får väl krypa hem då, tänkte killen. Trots allt är det ju inte så långt.
Drygt två timmar senare var killen äntligen hemma. Han drog sig upp i handtaget till ytterdörren och låste upp. Han ramlade in. Frun sov, tack och lov, och killen ålade sig in i badrummet, fixade till sig så gott han kunde och kröp in i sovrummet, upp i sängen och somnade som en stock.



Morgonen efter väckte frun honom:
God morgon. Var du ute och söp i går?
Nej, nej! Jag åt mat och tog några pilsner bara. Varför tror du det? Frågade killen.
Nja, de ringde från restaurangen och sa att du glömt kvar din rullstol!

Av Camilla - 25 april 2008 14:50

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards