♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2008

Av Camilla - 23 april 2008 11:13

bra för rumpmusklerna

Av Camilla - 23 april 2008 10:58


Polismannen stannar en ung kvinna som kör i 80 km där bara 30 km är tillåtna. Följande samtal äger rum: Får jag se ditt körkort?
Jag har inget körkort längre. Det togs ifrån mig för några veckor sedan när jag körde rattonykter för tredje gången.

Jaså, kan jag då få se registreringsbeviset? Det här är inte min bil, den har jag stulit. Vad, bilen är stulen?? Ja!

Men låt mig tänka efter. Jag tror att jag såg registreringsbeviset i handskfacket när jag lade dit min pistol. Du har en pistol i handskfacket? Det stämmer. Den kastade jag in där när jag hade skjutit ihjäl ägarinnan till bilen och efter det att jag hade lagt liket i bagaget. Ett lik i bagaget?? Javisst!

Efter den här upplysningen begär polisen förstärkning av sin chef. Bilen omringas och när chefen anländer, närmar sig denna långsamt kvinnan och frågar en gång till: Kan jag få se ditt körkort? Javisst, här är det (visar sitt giltiga körkort).

Vems är bilen? Min! Här är registreringsbeviset.

Kan du vara snäll och öppna handskfacket, jag skulle vilja se om det finns en pistol därinne. Självklart, men jag har ingen pistol där.

Och naturligtvis var det inte det heller och polischefen fortsätter:
Kan jag få kasta en blick i bagaget. Min medarbetare säger att det finns ett lik därinne. (Bagaget är tomt). Nu förstår jag ingenting längre. Polismannen som stannade dig sa att du inte hade något körkort, att du hade stulit bilen, att det fanns en pistol i handskfacket och ett lik i bagaget.

Fantastiskt!!! Och jag slår vad om att han påstår att jag har kört för fort också!!!!

Ja, vad ska man säga!! Kvinnor är listiga, eller hur.

Av Camilla - 23 april 2008 10:32

Var då till sjukgymnasten igår. Vi började med nedre delen av ryggen eftersom jag har som mest ont där för tillfället. Efter ett antal böjningar och sträckningar, som inte var alltför angenäma ,så kom han fram till att mina muskler i bäckenregionen är alldeles för korta.

Så nu blir det till att stretcha (stavas det så??) flera gånger om dan. Och att en sån liten liten utsträckning som jag ska göra ,kunde kännas så jäkla mycket trodde jag inte. Men det ska väl ge resultat då hoppas jag.

Ska på återbesök om två veckor. (sträck sträck sträääääck)

Jag ska vara jätteduktig och göra min läxa. Nu jäklar ska musklerna dras ut i sin fulla längd. OJ va långa dom kommer att bli då ;-)

Nu väntar vovven på en promenad!

Höj!

Av Camilla - 22 april 2008 10:39

Kommer ni ihåg filmen??

Av Camilla - 22 april 2008 10:18

Det fina vädret håller i sig minsann! Man blir glad i kropp och själ.

Idag ska jag äntligen till sjukgymnasten. Nu har jag stora förhoppningar om att han ska kunna fixa till ryggeländet på mig.

Önskan är ju att jag får gå och styrketräna. Det känns som mina muskler har skrumpnat alldeles. Inte roligt.

Bara för att jag har hållt på och fixat lite i trädgården i helgen så är kroppen helt slut. Låter löjligt men jag fick knappt av mig kläderna igår kväll.

För att inte tala om hur besvärligt det var att ta sig ur sängen. Uhhuu va klent!

Men nu hoppas jag som sagt att jag får börja bygga lite muskler.

Jäklit frustrerand att vara så här svag för jag har trots allt varit ganska stark i kroppen fastän jag aldrig har tränat.

Men men nu ska det bli ändring på det.Får väl anmäla mig på Atletklubben i grannbyn. Mooahhaaa!!


Nu ärä dags att hänga tvätt iallafall. UTOMHUS! Underbart!

Av Camilla - 21 april 2008 22:13

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards