♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Camilla - 1 maj 2008 21:15

En liten vit mager man stiger in i en hiss. När han tittar upp ser han en stor svart man.. Den svarta mannen säger då:
- 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Den lilla vita mannen svimmar raklång. Efter ett tag vaknar mannen igen. Den svarta mannen frågar då vad som var fel, eftersom han svimmade.
- Vad var det du sa förut?
- Jag sa: 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.
- Å tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around!

Av Camilla - 1 maj 2008 21:07

I dag hann vi åka till klubben en sväng. Det var träningstävling på schemat .Det vill vi inte missa. Jättebra träning tycker jag.

Särskilt  för mina tävlings nerver ;-). "Stormamma" kom också dit och tittade på oss, hoppas hon var nöjd med det hon såg. Hihi.

Det funkade bra  förutom läggandet. Det fick vi göra om några ggr tills han fatta galoppen.

Jag är mycket nöjd med hans insats idag med tanke på att det luktade löptik.

Nu ska jag gå ut och kolla vatten nivån. Älven stiger hela tiden. Få se hur det slutar.....

Av Camilla - 1 maj 2008 14:26

Av Camilla - 1 maj 2008 14:18

Nu jäklar är älven så hög att vi snart har den på gräsmattan!!!

Hörde av mina kollegor i dag att det väntas bli en rekord hög vårflod i år. Dom hade visst talat om ev evakuering av folket som bodde nära älven!!

Hjääälp! Nu  måste vi iväg till renings verket och få sånadär grunkor att sätta i brunnarna i källaren så inte vattnet kommer in där.

Usch vad otrevligt. Men det är väl den enda nackdelen med att ha "strandtomt".

Bara att hoppas att älven inte blir så stor som dom har förutspått.

Isåfall blir det till att ta båten till postlådan i morgon ;-)

Av Camilla - 1 maj 2008 05:59

Det kom väl inte nån tidning idag heller. Det är ju för 17 söndag!

Gonatt med er!!!!

Av Camilla - 1 maj 2008 00:32

Nu när våren är kommen känner jag att det är dags att ta tag i motionerandet. REJÄLT!!

Provade ett par shorts häromdan å jag fattade ingenting!??? När jag hade knäppt ihop byxorna så hängde det ut nånting bulligt och blekt runt HELA linningen! What the f**k!!! Det fanns iiinte där i sommras,det vet jag.

Så nu jäklar ska det motioneras för det här går jag bara inte med på. Så det så... 

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards