♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Camilla - 9 maj 2008 10:51

"Hur många män behövs det för att byta ett toarulle?"
"Man vet inte, det har aldrig hänt."



"Varför blinkar inte kvinnor under förspelet?"
"De hinner inte."


"Vad är en mans definition på en romantisk kväll?"
"Sex."


Varför väger gifta kvinnor mer än ogifta?"
"Ogifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som finns i kylskåpet och går till sängs. Gifta kvinnor kommer hem, ser vad som finns i sängen, och går till kylskåpet."


Vad är det för likhet mellan män och mikrougnsmat?"
"Trettio sekunder så är han färdig."

Av Camilla - 9 maj 2008 10:49

Det var en gång en blondin som hade en rumskamrat som var brunett. En kväll så sa blondinen till brunetten:
- Det var REA på JC idag, Så jag köpte mig en jeanskjol. Sedan träffade jag en schysst kille som gav mig en 50-lapp för att klättra upp i ett träd!
- Dumskalle! Det var ju bara för att han ville se dina trosor!

Nästa kväll sade blondinen till brunetten:
- Idag träffade jag en annan kille som gav mig en mjukglass för att klättra upp i ett träd!
- Dumfan! HAN VILLE BARA SE DINA TROSOR!
- Nähä! jag lurade honom! Jag hade inte på mig några trosor...

Av Camilla - 9 maj 2008 10:36

Det var en doktor som även arbetade som veterinär. En dag satt det två män i hans väntrum. Den ena led av eksem på magen och ljumskarna, den andra hade höns som led av hönsloppor. Doktorn gav båda männen varsin tub med salva, men tyvärr förväxlades salvorna. På kvällen hemma hos mannen med eksem läste han noga på bruksanvisningen och började smörja in mage, ljumskar och även de mest intima delarna på sin kropp. Hans fru frågade varför han smorde in sin käraste kroppsdel, varvid mannen svarade att det ju stod på tuben att man även skulle smörja in pinnen som hönan ska sitta på.....

Av Camilla - 9 maj 2008 10:35

De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen, utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Självklart ville de ha en fin solbränna även på de privata delarna och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.
De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.

Av Camilla - 9 maj 2008 10:31

om inte "rätt i mitten"

Av Camilla - 9 maj 2008 10:16

Gårdagen bjöd ju på ett strålande väder!!! Tack vare detta fick vi till ett toppen kalas. Vi satt ute på verandan och njöt i fulla drag.

Tjocka släkten (sambons, mina kommer på lärdag) var samlad och det blir några stycken. Men precis så många att verandan räckte till ;-)

Alla var nöjda och glada och barnen lekte nonstop,utom när dom bröt för en liten fika .

Eddie hade inte ens tid att äta tårta.

Vi festade så hårt igår att vi sov alla tre till kl 8.30 Och vi ska lämna på dagis kl9.00

Meeen vi gjorde oss ingen brådska dit direkt. Vi kommer när vi kommer....

Idag ska jag förbereda lite inför Robins kalas.

Han fyller ju moppe i morgon. Om han längtar???

NÅGOT DÅ ;-)

Han har beställt cheescake så det ska jag göra nu.

Hej hej

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards