♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Camilla - 19 maj 2008 13:25

Nu har jag ju grävt och påtat och planterat och gödslat så väldans i nya blomlandet.

Det tar lite tid men blir väl klart så småningom.

På fredags morgonen när jag tittade ut genom fönstret så såg jag att det låg en hel massa jord på brunnslocket som ligger framför landet.

Vad tusan nu då? Har Eddie vart och lek med jord där eller???

Fick ju lov att gå ut och undersöka.

Vad tror ni jag fick se?!!!??

ETT STORT UPPGRÄVT HÅL LÄNGST IN I LANDET!! Som ett jäkla meteoritnedslag. NÅN hade varit där och grävt så blomsterlökarna låg uppfrästa långt ut på gräsmattan!!!

But who?? Grävlingen? Grannens katt?? Eddie?

Antar att ni listat ut svaret.....Förbaskade hund racka!!!

Japp, det blir till att klämma dit nya liljor bara snön har smält undan.

Ser jag att sen att han är där och gräver igen kommer han att få det hett om sina stora mjuka öron....

Av Camilla - 19 maj 2008 13:09

Knagglade på i lugnt och stilla mak igår.Kände mig lite snurrig i bollen men tänkte att det tar väl tid innan man hämtat sig efter en sån här pärs.

På kvällen efter att jag nattat killarna började jag frysa nåt så in i h-vete. Jag riktigt skakade.

Tog två panodil och bäddade ner mig i soffan. Försökte se på en film men jag hade sån värk och frossa att jag fick släpa mig upp i sängen.

Timmarna innan jag somnade vill jag inte ge till nån. Alltså, jag hade över fyrti i temp och bara låg och gnydde som ett litet barn. Jag brann!!! Kroppen värkte så den höll på att värka sönder.

Jag var säker på att jag skulle få lov att åka in till Falun och ligga där i en vecka.

Till på köpet har jag fått en underlig värk i hela högra sidan. Från axeln??! och ner till midjan. Det känns som en järnklo har slagits fast runt sidan. Kan inte ta några djupa andetag för då gör det AAAAJJJJ!

Fattar inte vad detta är för en konstig sjuka. Känns nästan som om revbenen skulle vara av.....

Mystiskt är det.

Av Camilla - 19 maj 2008 13:07

Så här såg det ut hos oss 17-18 maj!!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards