♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Camilla - 22 maj 2008 13:15

Av Camilla - 22 maj 2008 13:02

Har åter varit på vårdcentralen och inhalerat lite medicin i mina luftrör.

Nackdelen är att jag får sån jäkla hjärtklappning och blir darrigare än en med parkinsons. Darrelidirrdarr.

Fasan, fingrarna sprätter hit och dit så jag har all möda i världen med att skriva nu. Mooahaaa!

Jag blir i allafall bättre och bättre.Till helgen är det nog full rulle i gen.

Då ska det TRÄÄÄÄNAS! Lite grann i allafall.....Bäst att inte ta i för mycket vaaaa =D

Undrar just vart solen och värmen tatt vägen. Fast å andra sidan är detta perfekt väder åt mig just nu. Får inte vara i solen pga medicinen. Kan visst ge eksem och konstiga utslag. DET är ingenting som jag vill ha.

Nu säger ryggen att den vill sträcka ut sig på soffan. Jag lyder.....

Av Camilla - 22 maj 2008 09:59

Som jag skrivit förut så tycker jag att det är jätteskoj att få kommentarer till blogginläggen. Försöker att svara på dessa men ibland så hinner jag inte med alla. Så här kommer en gemensam kram till er som lämnat adds under sista tiden. Ett särskilt tack för alla krya på dig hälsningar!!! Det har varit lite tungrott nu men det lättar upp med era snälla kommentarer. Tusen tack!!

Av Camilla - 22 maj 2008 09:43

En ny kamera! Yes! Den jag har är inte sådär väldans bra tycker jag.

Går inte att ta några impulsbilder om man säger.

För det första så är ALLTID batterierna tomma när man ska ha den. Är batterierna frächa,ja då är minnet fullt.

Får man väl igång den så har objektet flytt sin kos för länge sedan.

Om det mot förmodan inte skulle ha gjort det så hinner då objektet med en massa innan... jag har riktat kameran,fokuserat,tryckt ner knappen,när knappen är nertryckt måste man hålla still kameran en stund till innan allt är klart annars blir det en tåkken där spökbild.

Jamen hallå! Ni fattar att en sån kamera orkar men ju bara inte fota med.

Kom gärna med tips på bra men endå enkla (inte alltför dyra)kameror.

Jag är ingen proffsfotare och inte heller nåt tekniskt geni men nån kamera borde väl även jag klara av....

Klick!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards