♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Camilla - 25 maj 2008 22:01

Av Camilla - 25 maj 2008 21:42

Jag har inte hängt med något vidare i årets musik tävling.

Detta för att jag inte tycker att det handlar om musik längre. Snarare en kavalkad i vem som kan spöka ut sig mest. Vad är det som har hänt? Kan ingen sätta stopp för detta vansinne?

Har slö tittat lite på dom olika deltävlingarna(hur många ÄR det egentligen?)

Och gissa om man tror att men drömmer när man ser att det är en MUPP med och sjunger. (eller va f-n det var)

I ett annat bidrag var det som en scen hämtad ur "clownen Manne eller Vilse i pannkaka". Orkade inte ens lägga på minnet vilket land det var men de sprang iaf runt på scenen och hängde tvätt!!!?????

Ja man får se det ena värre än det andra. Är det inte rymdgubbar så är det pirater eller piratkopior. Heh.

Att inte Sverige får en bättre placering är inte alls konstigt. Jag menar, den bruden kan ju sjunga och gör ett helt normalt schlager framträdande. Och nuförtiden är det ju uppenbarligen inte det som räknas.

Nej ju underligare desto fler röster. Att sen inte tonerna sitter ett dugg där dom ska spelar ingen roll.

Charlotte ska vara glad att hon inte fick en bättre placering i denna freakshow. För hade hon fått det så hade ju hon också varit en av dom där spektaklen...

Att hon sen gjort om sig så hon ser ut som nåt annat än hon gjorde från början må vara henne förlåtet. För SJUNGA det kan hon!!!

Heja Sverige och nej tack till ytterligera sk schlager festivaler.....

Av Camilla - 25 maj 2008 15:37

Här har man ju gått och såsat i allsköns ro och tagit igen sig efter bronkiten. Så plötsligt kom jag att tänka på..... HJÄÄÄÄLP!!! Jag ska ju tävla nästa söndag. Är det redan??! Kan inte vara sant, men så är det iaf.

Vi får slipa lite i veckan nu då...

En annan som varit ut och tävlat nu i helgen är Hillbergskan. Hon har också en hund från Red`n Black`s.

Och det var minsann inget dåligt resultat.... 170poäng blev det!! På deras andra tävling!!

Hatten av för er Brittis ;-D Nu får du komma och ge oss en lektion i hur man tar ett första pris. Ha ha ha. Tips emottages tacksamt ,helst då för söndag.

Nu ska vi ta en lite promenad.

Höjt!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards