♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Camilla - 29 maj 2008 23:08

Då var kvällen som tränings ansvarig avklarad. Det gick finfint. Både med toast och annat ;oD

I morgon bär det i väg till Falun för lung röntgen. Pustigt värre i värmen.

AC:n har slutat fungera men vi kör väl med den äldre varianten av AC. Den som fungerar i all bilar. Vi kallar den för KD (korsdrag)

Natti natti kära bloggvänner!

Av Camilla - 29 maj 2008 12:53

Jag är bara så lycklig över att solen och värmen är här!

Idag har jag hittills gjort:INGENTING.

Tjohoooo!

Av Camilla - 29 maj 2008 10:04

A discussion in the immigration office at the airport:
- NAME?
- Muhjmatil Ahmed Khan.
- SEX?
- Three times a week!
- I MEAN: MALE OR FEMALE?
- Doesn"t matter. Sometimes even with camel...

Av Camilla - 29 maj 2008 09:51

att sommaren är här??? Dom talar om att det blir bortemot 30 grader varmt i helgen. Otroligt härligt!!

Då är det bara att hoppas på ett bra start nummer på söndag. Så vi hinner ut på banan innan det blir för varmt.Bentley är inte den som vill arbeta i värmen. Han vill bara bada ;D.

Det ska han väl få göra efter tävlingen...om vi får ett första pris vill säga. Heh nejdå! Blir det så varmt som dom lovat kan det bli hur som helst. Får väl vara glad om han orkar resa sig från platsliggningen. Pust!

Idag är jag träningsansvarig på klubben. Ska skjuta med pistol och hjälpa ekipagen med det dom vill ha hjälp med.

Nu  fick jag ett mail  att jag ska fixa kaffe och toast åt dom som är på klubben och städar idag.

Visst ,inga problem. Frågan är bara om jag ska värma toast samtidigt som jag hjälper till ute på plan....Äsch jag tar med en låååång skarvsladd så fixar jag väl det. ;oD

Nu ska jag ta en kopp kaffe och kanske ringa till El-giganten och höra om dom har nå kameror hemma. *fniss*

Vi ses!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards