♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 29 maj 2008 10:04

A discussion in the immigration office at the airport:
- NAME?
- Muhjmatil Ahmed Khan.
- SEX?
- Three times a week!
- I MEAN: MALE OR FEMALE?
- Doesn"t matter. Sometimes even with camel...

Av Camilla - 29 maj 2008 09:51

att sommaren är här??? Dom talar om att det blir bortemot 30 grader varmt i helgen. Otroligt härligt!!

Då är det bara att hoppas på ett bra start nummer på söndag. Så vi hinner ut på banan innan det blir för varmt.Bentley är inte den som vill arbeta i värmen. Han vill bara bada ;D.

Det ska han väl få göra efter tävlingen...om vi får ett första pris vill säga. Heh nejdå! Blir det så varmt som dom lovat kan det bli hur som helst. Får väl vara glad om han orkar resa sig från platsliggningen. Pust!

Idag är jag träningsansvarig på klubben. Ska skjuta med pistol och hjälpa ekipagen med det dom vill ha hjälp med.

Nu  fick jag ett mail  att jag ska fixa kaffe och toast åt dom som är på klubben och städar idag.

Visst ,inga problem. Frågan är bara om jag ska värma toast samtidigt som jag hjälper till ute på plan....Äsch jag tar med en låååång skarvsladd så fixar jag väl det. ;oD

Nu ska jag ta en kopp kaffe och kanske ringa till El-giganten och höra om dom har nå kameror hemma. *fniss*

Vi ses!

Av Camilla - 27 maj 2008 22:10

Jag säger bara...Lägg ner!!

Av Camilla - 27 maj 2008 21:54

Det finns ingen kamera att köpa på El-giganten......Varken i nät butiken eller i nån annan butik i landet.

Efter diverse turer och telefonsamtal med en och annan otrevlig försäljare så fick jag till slut tala med en man i självaste butiken.

Kamerorna var tyvärr slut...prisgarantin gällde inte....hård åtgång OCH säger han glatt,håll i er nu....Vi har till och med sålt utsällnings exet idag!!!!!!!

Jag trodde jag skulle svimma. Mamma blev nekad att köpa det exet kl 10.08 idag men det gick tydligen bra för nån annan att göra det.

Jag tror jag blir sämre. ARRRHHHGGGGG!!!!!!!!

Jaa.som Marianne kommenterade, detta är tamej fan ett fall för lokalpressen.

Men jag orkar inte vara arg längre. Jag har varit topp tunnor rasande över detta bluffmakeri hela dan. Fy rutti!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och mumsa på en Ahlgrens bilpåse.

Som en trevlig avslutning på denna arga dag..... suck!

Av Camilla - 27 maj 2008 12:23

på El-giganten!!!!!

Fortsättning på kamera historien. Igår fick vi ett nytt reklamblad från Giganten. I den var samma kamera med till samma pris som förra veckan. På den kameran finns det en sk tillgångs garanti. Dvs att tar produkten slut inom tre dagar så ska dom ordna fram en likvärdig eller bättre produkt inom tio dagar. Ingen handpenning ska lämnas!!

Slängde mig på telefon och ringde kund tjänst för att höra om kameran fanns i Borlänge nu då.

Jodå 11 st kameror fanns i butiken. Då sa jag att jag ville boka en för att vara säker på att inte åka i onödan. Men se DET gick inte...Det fick man lov att göra i butiken...

Skickade dit morsan och hennes sambon istället då som bor där i krokarna.

Av försäljaren får dom till svar att ALLA kameror är BOKADE!!!!!!

WTF!!!! Gick det att boka ändå da???

Ja då tar vi utställnings exet då sa morsan. Neheeej den ska vara kvar här sa spolingen då.

-Jaha kan vi boka en då? sa mamma.

Jorå men det kunde ta upp till två månader innan vi skulle få den då!!!

Men skit i det då jävla bluffbutik!!!

Arg som en nytrampad jordgeting ringde jag upp kundtjänst igen.

Jag vill köpa en kamera  sa jag. (För det säger dom när man ringer kundtjändst att man kan köpa direkt av dom.)

Men de det gick inte heller, jag skulla få lov att göra det i butiken.

Men hallååååå, hur var det nu med tillgångs garantin???

-ja den gäller inte på just den kameran säger ungen då!!

Määähn det gör den VISST,sa jag . Vet du inte vad det står du som är försäljare,fräste jag.

Då visar det sig att dom skickat ut två olika blad. En där den gäller och en där den inte gäller. Jag hade iaf rätt.

Hur som haver, efter en jävlit lång och helt otrolig dialog sa jag tack och hej!!

Men nu hade redan djävulen farit i mig. Jag tänkte INTE ge mig!

Ringer upp kundtjänst igen och får prata med en annan fröken. Berättar min historia igen,phu!

Ryter till med detta om tillgångsgaranti. Då påstod hon att den gäller då, MEN då ska du lämna en handpenning i BUTIKEN!!

Men nu jävlar i helvet började jag koka ordentligt!!!

Ingen handpenning behövs står det juuuu. -Vill du att jag ska läsa för dig? undrade jag och läste ordagrant vad som stog.

Hoppsan! -vänta ska jag ringa butiken och se om dom kan hjälpa till säger hon spakt.

Tror ni nån svara i butiken? Neeee just det.

-jag skickar ett mail till dem och ber dem ringa upp dig under dagen säger hon.

Och det kommer de naturligtvis inte att göra.......

Men vänta bara..jag sitter här och laddar för jag ska snart ringa igen.

Nu ska dom få ge sig dom jäkla bluffmakarna. Om jag så ska be att få tala med högsta hönset.

För nu är det fullt krig på elgiganten. Och dom har gett sig på fel person att kriga med den här gången!!!Var så säkra. Jag tänker INTE ge mig. Jag ska ha den där kameran!!!!

Återkommer ikväll.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards