♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 24 maj 2008 15:19

Fakta om kvinnor

  • Kvinnor har aldrig något att ta på sig. Ifrågasätt inte de enorma mängder av kläder i garderoben ty "Du förstår helt enkelt inte!"
  • Kvinnor kommer alltid att ställa frågor till dig som det inte finns några korrekta svar på, detta så att du får ett dåligt samvete.
  • Kvinnor behöver känna att det finns de som har det värre än de själva. Det är därför som såpoperor och shower som Oprah Winfrey och Ricki Lake är så framgångsrika.
  • Kvinnor hatar insekter. Även den mest självständiga och viljekraftiga kvinna behöver en man då en spindel eller geting finns i närheten.
  • Kvinnor går alltid till toaletten i grupp. Det ger dem en chans att få höra det senaste skvallret.
  • Kvinnor kan inte låta bli att svara en telefon som ringer. Det kvittar vad de håller på med, de måste svara.
  • Kvinnor förstår aldrig varför män gillar maskiner och leksaker. Män förstår att de hade inte behövt dessa maskiner och leksaker om kvinnor hade haft en PÅ/AV-knapp.
  • Kvinnor tror att all öl är likadan.
  • Kvinnor har minst tre olika sorters schampo- och balsamflaskor i duschen.
  • Och det är på grund av detta som badrummet luktar som en regnskog efter att hon har duschat.
  • Kvinnor förstår sig inte på den dragningskraft som sport har på män.
  • Män söker den underhållning som får dem att glömma verkligheten.
  •  Kvinnor söker den underhållning som påminner dem om hur hemsk verkligheten kan vara.
  • Om en man ska ge sig ut på en sjudagars tripp så packar han ner kläder för fem dagar och bär några utav dem två gånger.
  • Om en kvinna ska ge sig ut på samma tripp så packar hon ner kläder för tjugoen dagar, då hon inte vet vad hon känner för att ha på sig varje dag.
  • Av Camilla - 24 maj 2008 15:00

    Glada i hågen styrde vi kosan till Borlänge idag på fm. Jag hade sett ut en ny kamera som jag tänkte slå till och köpa.

    Jag hade kollat upp på nätet att just den kameran skulle finnas i butiken. Kanon,dessutom var det ett alldeles bra pris för den också.

    Väl inne på el-giganten så tog jag fram reklam bladet och visade expediten vilken kamera jag skulle ha.

    -Den har tyvärr blivit slut,sa hon då såklart!!!!

    -Mähhh,den skulle ju finnas i butiken sa jag. Har ju kollat upp det extra!

    -Jaa nääe tyvärr så är den slut. Men förmodligen kommer den in nästa vecka.

    -Jamäään priset då,gäller det nästa vecka också???,muttrade jag.

    -Njaaää men det är iaf ett "prispressat pris" säger hon.

    Vilket i verkligheten betyder: Vi har aldrig haft denna kamera till detta låga pris. Men köp den gärna till fullpris nästa vecka.

    NEJ TACK!!

    Jag har pratat med flera stycken om detta och alla säger samma sak. Det händer väldans ofta att inte varorna finns trots annonser i reklambladen.

    BLUFF säger jag!!!! Åhhhh va sur jag blev!!!

    Nu har jag kollat på pricerunner istället och hittat kameran i en annan butik.

    Jag beställer där . Tack så mycket!!

    Av Camilla - 23 maj 2008 12:36

    Av Camilla - 22 maj 2008 13:15

    Det här är jag!

    Omröstning

    Du som besöker min blogg...har du hund?
     Ja
     Nej
     Har haft
     Tänker skaffa

    Fråga mig

    3 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12
    13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26
    27
    28
    29 30 31
    <<< Maj 2008 >>>

    Tidigare år

    Sök efter gamla inlägg

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    SUGARWIND´S

    RSS

    Mina besökare idag


    Ovido - Quiz & Flashcards