♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Camilla - 7 juni 2008 16:13

I sommar blir det till att inviga sovsäcken som han fick...

Av Camilla - 7 juni 2008 16:11

WOW!! Filip var glad som en lax  när han fick en radiostyrd racer bil på 6-års dagen.

Av Camilla - 7 juni 2008 15:56

Om det blir lite molnigare till kvällningen så tänkte vi åka in till Vansbro på cruising. AC:n har ju lagt av så det blir för varmt att åka med barnen om det inte mulnar på lite.

Tyvärr kan inte sambon ta corvetten dit för den behöver lite service först.

I dag var vi in till Claes Ohlsson i Insjön och köpte en bad stege till bryggan. Få se om det inte blir ett premiär dopp i älven i morgon.

Nu har jag iaf beställt en ny kamera ;D

Gjorde beställningen på onsdag kväll och på torsdagen fick jag ett mail att den var på väg!!! Det kallar jag service!!!

Ser mycket fram emot att få den så jag kan börja fota som 17.

Får väl gå en kurs hos "stormamma" först. Hon är väldigt duktig med kameran så hon får ge mig lite tips och råd ;-)

Nu ska jag gå ner till bryggan få se hur det går med fastsättningen av badstegen.

Och förmodligen så vill Bentley ta sig ett plums i plurret.

Vi har förresten anmält oss till en tävling nästa helg. Spännande!!

Tack oxå för alla kommentarer jag fått ang min rallytur ;-)

Jag ska hålla hastigheten i fortsättningen......

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards