♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Camilla - 9 juni 2008 23:23

..med en ny kamera! Ja det här var lite skillnad mot den förra vi hade.

Hell, jag hinner ju ta bilderna nu innan objektet flytt till grann kommunen ;D

Nu storlängtar jag tills jag blir långledig igen så jag kan ut och tokfota i skog och mark.

Tag några kort på sonen i dag när han kom hem från skolan.

WOW,värsta papparazzi(svårstavat) kameran! utbrast han. ;O

-Kan jag låna den nån dag sen och fota när vi är ute och åker cross,undrade han.

Skulle inte tro det grabben,den här kameran ska inte ut och och åka cross inte. Tokskalle!

Men jag kan gärna följa med och vara fotograf åt er förståss.

Japp, kan bara säga att jag är suuuuper nöjd!!!

Det är alltså en Nikon D40. Läste nyss en reklamannons i tidningen och där kostade den över 8 000!!!!!

Jag betalade hälften för min inklusive minneskort och filter!!!

Det lönar sig att kolla på pricerunner.

Nu ärä fika dags.

Tack och hej!!

Av Camilla - 9 juni 2008 13:12

Av Camilla - 9 juni 2008 13:04

Men nu måste jag sova en stund. Ska ut och jobba till natten och heeeeela veckan lång.

Hur ska jag hinna med att fota...hehe.



Natti!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards