♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Camilla - 18 juli 2008 11:00

Ja det var ju ingen lysande debut igår ;-). Bentley blev kär i en Aussie tik som låg brevid honom på platsen.

Först reste sig rottistjejen som låg till vänster. Då tyckte väl Bentley att han också fick resa sig.Så det gjorde han och gick fram till Aussien som låg till höger.

Misstänker att hon var på väg in eller ur ett löp. Hon var också före oss på lydnaden sen och det luktade heeeeelt underbart på en del ställen. Som framför och bakom hindret..... på platsen för fjärren....mmmm va GOTT!

Hjärnan åkte ut och nåt annat åkte fram om ni fattar ;oD

Här kommer poängredovisning


Platsläggande   0

fritt följ           9. WOW!! helnöjd. Vi som alltid fått avdrag för snett sitt/nosar   sega sättanden

läggande           8

ink m ställande 0  (varför gjorde jag inget DK?)

rutan                10. KANON!

apportering       5  (släppte apporten innan.Segt tempo in)

fritt hopp         0    ( det var nåt som luktade)

fjärr                  5    ( Mmmm va det luktade)

helhet              8


Nu ska vi ut och ragga löptikar och träna med . Moahaaaa!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards