♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Camilla - 11 augusti 2008 15:31

Den här urgulliga lille kissen såg vi när vi var på zoo i Eskilstuna.

Kan inte låta bli att tycka synd om djuren på zoo. instängda i (glas)burar hela dagarna. Ja dom vet väl inte av nåt annat men ändå.

Den här kissen var ensam i sin stora glasbur.Den var så kvick att det var svårt att få till ett bra kort. Lilla katten....

Av Camilla - 11 augusti 2008 15:15

Ja så var även denna semester till ända...hur kan det gå så fort? Skulle vilja vara ledig fem veckor till. Läste precis på aftonbladet att "nu är värmen på väg". Men det var väl fint,nu när semestrar och sommarlov är slut.

Det spelar väl egentligen ingen roll. Det är ju alltid trevligare när det är vackert väder.

I väntan på den nya datorn så har jag nu gjort nåt så radikalt som att anmäla mig till en datakurs! Det ska bli riktigt roligt.

Att få lära sig en massa om maskinen som jag inte kan. Jag vill lära mig ALLT ;-)  Vi får väl se hur komplicerat det är. Om hjärnan kommer att funka. Gör den inte det så är det väl bara att sluta.

Nu ska jag fixa till lite käk och till natten bär det av till jobbet. Jippie!


See you later!



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards