♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under augusti 2008

Av Camilla - 15 augusti 2008 16:47

Stånk och stön! Idag har jag hållt på att fixa med min hemsida. För mig då,som inte är så haj på datorer och aldrig har hållt på förräns nu,så tar det en eeeevig tid kan jag lova.

Har i allafall lyckets att skaffa mig en egen domän. Ähum...ja med en del support från "Anns dataservice" ;-))

Men vad kul det är när man sitter och filar sen rätt var det är trillar den där berömda polletten ner. HURRA!!!

Men när jag sätter mig här vid datorn så är det som jag hamnar i en annan tidszon på nåt sätt. 10 minuter blir till en timme på en sekund ;-) Om ni fattar.....

Nu ska jag steka hamburgare ..gött!

Välkomna in på hemsidan oxå. www.bentleypojken.se

Av Camilla - 14 augusti 2008 15:15

Av Camilla - 14 augusti 2008 15:13

En mycket vacker och rikblommande hortensia (tror jag den heter iaf)

växer så fint i trädgården.

Av Camilla - 14 augusti 2008 15:07

Så här blev verandan när sambon glasat in den "nertill".  Förut var det staket på nedre delen så det blev lite skillnad. Nu sitter vi där hela hösten och myser. Med tända ljus och infravärme ;-)

Av Camilla - 13 augusti 2008 14:57

Vaknade vid tvåtiden idag. Av att det lät som en lastbil som åkte fram och tillbaka på bron utanför. Sömndrucken tassade jag upp och kollade ut genom fönstret. Himlen var KOLSVART!!!

-åskar det? frågade jag dumt min äldste son.

-jahaaa svarade han.

Ojdå,måste skynda mig att dra ur datorn och modemet tänkte jag.

I samma ögonblick som jag ställer mig vid datorn för att plugga ur så ser jag en blixt på himlen samtidigt som det smäller som ett böss skott från telejacket!! PANG!!!!

Gissa om jag blev rädd. Jaha.. där pajade både datorn och modemet tänkte jag.Väldigt glad att jag inte hade handen på kontakten när det small.

Men nu har jag kopplat upp igen och det verkar faktiskt som allt har klarat sig.

Det vore väl lite ironinskt om datorn skulle braka just idag när den nya datorn har kommit.

Jag menar...jag vill ju ha över alla bilder och så innan den lägger av helt.

Det ser ut som vi hinner det trots allt.

Ha det gott!


Ps det är inte mina barn som har målat ;-)

Av Camilla - 12 augusti 2008 23:41

Av Camilla - 12 augusti 2008 23:39

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards