♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Camilla - 4 september 2008 14:25

Hittade detta roliga IQ-test hos Penzeln.


Prova om ni törs ;-)

Sen vill jag gäääära veta era resultat. Då talar jag om mitt. *fnissarförtjust*


http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html

Av Camilla - 4 september 2008 13:37

Förmiddagen har ägnats åt några timmars datakurs.

Jösses vad mycket det är som ska få plats i skallen! Kollade lite på webb design och häpnades över att någon överhuvudtaget kan göra EGNA hemsidor, dvs med HTML koder och allt vad det nu heter.

Jag kommer aldrig någonsin att kunna designa en egen hemsida,det säger jag bara. Ni är verkligen duktiga ni som fixar med sånt.


I kväll blir det som sagt tränings tävling på klubben. Ska då kommendera runt mina klubbkompisar på planen. Sen får jag lura nån att kommendera mig när dom andra är klara.

Det är KM om tre veckor och vi behöver nog fila lite om vi ska bli klubbmästare. Mooahaaaa!!


Ha det!!

Av Camilla - 4 september 2008 13:33

Har du någonsin sett en person i din egen ålder och tänkt: "Jag är glad att jag inte ser så gammal ut!".
Jag heter Berit och satt i väntrummet hos min nya tandläkare, när jag läste ett diplom på väggen och upptäckte hans namn.
Plötsligt kom jag ihåg en lång, elegant mörkhårig kille med samma namn, som gick i samma klass som mig, för ungefär 30 år sedan.

Kan han vara samma kille som jag hade varit lite förälskad i på den tiden?

När jag sen fick se honom skakade jag snabbt av mig tanken.
Denna halvskalliga, grå mannen med rynkigt ansikte var alldeles för gammal för att ha varit min klasskamrat.
Efter att han hade undersökt mina tänder tog nyfikenheten över och jag frågade om han hade gått på Enskede gymnasieskola.
-- Ja, det hade han, svarade han.
-- När gick du ut då, frågade jag.
-- Jag var i avgångsklassen 1978, sa han.
-- Du var i min klass! Jag log.
-- Han såg närmare på mig.
Sen sade denna fula, gamla, halvskalliga, ohövliga, feta och elaka man:
-- Vad undervisade du i då?

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards