♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Camilla - 11 september 2008 15:50

...omöjligt att gå på skyhöga klackar ;D

Hittade denna roliga snutt på en annan blogg och bara måste lägga in den.

Enjoy!

Av Camilla - 11 september 2008 10:39

I söndags var ju grabbarna och sambon upp till Fänforsen på familjedag.

Det var bland annat ankrace och barkbåtsrace på programmet.

Grabbarna hade snidat varsin barkbåt och deltog i racet såklart. Själva isättningen av barkbåtarna fotades av pressen och fanns med i tidningen under veckan. Sen som man är så såg jag det först idag.


Här är då starten


och här står grabbarna och spanar



Det blev ingen vinst för nån av dom men det gjorde inte så mycket. Dom var så nöjda med att äta kõlbullã som avslutning =)

Av Camilla - 11 september 2008 10:05

Så här fin är hängpetunian ute på verandan


Tagetesen står sig också


Röd dubbel petunia hänger med


En lycklig Lotta ;-)


Å en ensam vit petunia

Av Camilla - 11 september 2008 09:59

Ibland slutar hjärnan helt att fungera. Som jag funderade vad denna blomma hette. Jag visste att det var nåt med fackla. Men hur var det då....fackelampla??? Nej det stämde inte riktigt...fackel fackel fackel.....jaaaa till sluuut kom jag på det krångliga svåra namnet....Ampelfackla var det. Svårt. *fnissar lite generat*

Inte lätt när hjärnan drabbas av härdsmälta....heter det så....*fniss*

Av Camilla - 11 september 2008 09:26

Den här fina utmärkelsen har vi fått av Sacco.

Vi blev naturligtvis jätteglada!! Tack så mycket Sacco!


Får man en award så ska man ge utmärkelsen till 7 andra bloggar. Har svårt att utse sju st och förmodligen så har dom redan fått awarden ;-)

Därför ger jag denna award till ALLA som står på min länklista. Varsågoda!!

Och glöm inte att ta med er den fina bilden och sätt in i eran blogg!





Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards