♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

För tusan hakar!!!

Av Camilla - 29 oktober 2008 22:20

Vi har inget bredband!!!

I dag på em så satt liten Eddie och kollade på folkrace vid datorn.

När han tittat klart så skulle jag surfa lite. Inte kom jag ut på nåt nät inte.

"Men va ha du nu tryckt på da"  sa jag argt till Eddie. *åh jag skäms*

"Bara på bilarna" säger slarvern då. *förlåt Ed att jag beskyllde dig*


Ja efter mycket om och men så får jag tag på en support kille på Telia som konstaterar att det är nån strömkabel som är paj!

Att fixa det problemet skulle ta typ TRE dar! Å hinner dom inte före helgen så får vi vänta på bredband tills på måndag, Härligt!!!


Nu är jag på jobbet och surfar lite snabbt.  *abstinensen är svår*

Om ni saknar mina besök på era bloggar så vet ni varför ;D

Hoppas dom fixar det snabbt. Men jag har inga förhoppningar. Sånt där brukar ta tid.


Gonatt med er ni som får gå och lägga er snart. Själv väntar jag med det tills i morron. Phust!

 
 
Marianne

Marianne

30 oktober 2008 00:32

Det är inte helt fel med lite avbrott från bredband/tv mm ibland. Hoppas ni får en trevlig helg ändå.
kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Tanten

Tanten

30 oktober 2008 00:54

*fasa* Hoppas att Telia får fingrarna ur... for nu då!

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

30 oktober 2008 08:03

ghaa, jag skulle bli gaalen. Jag kan inte enns gå in o tjuvtitta på jobbet.
Hoppas aatt det går fort att laga..inte för att man e beroende,..men ändå ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

30 oktober 2008 16:28

bredbandslöst? usch då...hoppas ni får det fixat snart man blir lite hjälplös utan när amn är van...

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

30 oktober 2008 19:39

Usch, vad handikappad man är utan bredband!
Hoppas du får det fixat snart

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

30 oktober 2008 19:50

Oh nej, utan bredband!

Håller tummarna för att det ordnar sig snabbt!

Ha det bra!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards