♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 28 november 2008

Julmarknad!

Av Camilla - 28 november 2008 13:22

Jaa i morgon är det "kul i jul" här i byn. Känns ganska surt att all snö har försvunnit. Svårt att få till rätta känslan liksom.

Alla ljusslingor osv kommer knappast till sin rätt när det är brungrönt ute :(

Men vi gör vad vi kan för att få till rätta stämningen....vad sägs om en snödans kanske.....jag vill ha snö NUUUUUUU!





HOPPSAN! Det gick bättre än jag trodde! Kolla bara va mycket SNÖ vi fick ;D

'

'

'

'

'



Viiiisst....har såklart lånat den härliga bilden från nätet!

 
 
Åsa

Åsa

28 november 2008 14:12

Wow! Bilden smälter in som om den vore en del av sidan! Snyggt

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

28 november 2008 16:42

hihi..jo du tänk om det vore så snyggt ute här i dalarna :(

http://www.123minsida.se/juniocola

 
Marketta

Marketta

28 november 2008 16:47

Jag klarar mig alldeles utmärkt utan det där vita på backen.

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

frippe

28 november 2008 17:48

Tja!!
Jobba,jobba..oooo vad roligt!!;-))
Lyllos er som får vara hemma och pyssla!!!
Ja om man ändå hade den mängden med snö då skulle man vara glad!!!
Det är ju för tråkigt när det ser ut som det gör ute och inte blir man gladare när man kommer in!!
Men jag hoppas att ni får en trevlig kväll i kväll!!
Kramizz på er!

 
Lena

Lena

28 november 2008 18:21

Ha en trevlig kväll!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
molle

molle

28 november 2008 18:22

oj jag vart först lite förvånad, eftersom jag passerade er by igår tror jag...inte var det nån snö då inte,,, men man kan ju alltid drömma förstås...klart man dansar snödansen..
hoppas att ni slutat kräka nu...

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Ingen bild

Eva å Kira

28 november 2008 18:48

:0) ska jag skicka en bild på snöööööö? :0) vi har en del iallafall *fniss* men MER vill ja allt ha...
Ha en mysig helg!

 
stort och smått

stort och smått

28 november 2008 19:36

Åh snö... vill ha vill ha vill ha!!! Lika vackert som på bilden vill jag ha det!

http://agneta.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

28 november 2008 21:01

vi vill också ha snö här hemma...trist med all blöta, lera och barmark. Ha en skön helg och mysig advent!

http://timsevimse.blogg.se

 
lotta

lotta

29 november 2008 08:04

Ni har fått en utmärkelse av mig.kram

http://www.123minsida.se/juniocola

 
Nilla

Nilla

29 november 2008 08:51

Vilken vacker bild, ja det är så man vill att det ska se ut om det nu ska vara en massa snö, men här i Göteborg kan man väl bara drömma om så mycket snö....

Ps Sonnens svanskota är bätte *L* Ds

Mvh

// Nilla

http://vastgotaspets.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards