♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Ingen date :(

Av Camilla - 3 december 2008 09:11

Hade ju planerat att åka till Fam Löfgren i morgon. Skulle ju träna, snacka lite strunt och så skulle ju Frippe komma en sväng. Men som det blev nu så stannar jag hemma. Vill verkligen inte riskera att jag drar dit nån äcklig magsjuka!!!

Andra gången nu som vi planerat date men det har gått i stöpet. Vi får börja sikta in oss på ett nytt försök :D

Idag kan jag lova att det blir inte många knop här hemma....det tar på krafterna att ha magsjuka.

Tack alla rara för krya på dig kommentarerna. Det var nog dom som hjälpte till så det gick över ;D


Phu, måste luta mig en stund!

 
 
Ingen bild

frippe

3 december 2008 09:51

Ja det var bra det, för någon kräksjuka vill jag inte ha, men jag vill ju träffa den jag blggar med, det är ju bara roligt att se vem som sitter på andra sidan.
Jag funderade på om vi känner igen varann???
Så då blir det ju lite mer spännande och träffas. Jag har nämligen bott i Mockfjärd i ca.4 år men varit där i ca.7år Så man funderar ju!
Kramizz och krya på dig, hoppas att vi ses snart...

 
lotta

lotta

3 december 2008 10:18

japp. vi får data en annan dag :( jättesynd tycker jag, det blir så länge mellan gångerna..och tävling har du på G va?? va va vaa?ooo, så spännande ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

3 december 2008 10:34

Usch då, får nog läsa på om epilepsi hos hundar. Hoppas i mitt hjärta att det inte är det. Men tack för tipset i alla fall.
Kryapådighälsningar!
Kram

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

3 december 2008 11:26

krya på dig nu!!

 
mollle

mollle

3 december 2008 19:47

nej du nån kräksjuka vill vi inte ha till hönsarvet...

http://bobmarleys.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards