♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Sover idag,tävlar i morrn!

Av Camilla - 5 december 2008 01:16

Det låter väl som en bra förberedelse inför en tävling. Är ut och jobbar extra i natt  så i dagen tillbringas i sängen.

Så jag vill påstå att jag och Mr B sover oss i form ;-)

Övriga tävlande i min klass behöver inte känna nån som helst konkurrens (ifall nån nu skulle göra det) Vi tar det som det kommer.

Har blivit väldigt dåligt med träning inför den här tävlingen.

Meeeen det går som det är meningen. Går det åt pipan så kommer det fler tävlingar.

Vi gör vårt bästa.


Passar på att önska er en riktigt skön helg. Återkommer kanske på lördags kvällen med en tävlingsrapport ifall det är nån som är intresserad av resultatet  ;o)


Natti på er!!

 
 
lotta

lotta

5 december 2008 06:52

jag säger iallafall ett sooort lycka till, för nu sticker jag o jobbar dygn. LYCKA TIIIILL, ropar jag över älvar o skogar ;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

5 december 2008 08:15

Hej på er! Härligt med all snö:-)Tuwa åker tefat som aldrig förr, har kanon backar alldeles vid huset.
Hoppas att det går bra på tävligen, för vår del vart båda tävlingarna inställda:-( pga att Cody fått ont i sina ben igen, inte så där hemskt kul då. Så nu e det korta promenader som gäller igen, å han som älskar att rusa runt i snön å busa. han å Happy jagar varandra som bara den, fast inte nu då. Kram på er å ha en skön helg
PS kanske ska ta Tuwa å åka upp å hälsa på nån dag så barna kan leka, å vi dricka lite kaffe DS
PS k

 
molle

molle

5 december 2008 08:29

sov så gott och lycka till på tävlingen

http://bobmarleys.wordpress.com

 
Hillbegskan

Hillbegskan

5 december 2008 09:03

Vi håller tassar och tummar för er i helgen;) Kommer gå lyyyyyysande tror jag.
Kramen

http://www.hillbergskan.se

 
stort och smått

stort och smått

5 december 2008 10:13

Lycka till på tävlingen!!! Trevlig helg!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

5 december 2008 10:55

stort lycka till!!!

 
Helén o Deco

Helén o Deco

5 december 2008 12:37

Lycka till! Ser fram mot rapporten :)

http://decosmatte.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nilla

5 december 2008 14:40

Tackar tackar, önskar dig detsamma!!

 
Ingen bild

Eva å Kira

5 december 2008 19:10

KANSKE????????!!!!!!!!!!!!!!!!! klart som 17 du MÅSTE :0) uppdatera!!! sitter ju som på nålar för din/er skull :0) och håller alla tasslar och tummisar för er! knip ett första pris nu. :0) själv "slavar" jag på vår sista tävling för året, (klubbens) och befinner mej som köksansvarig... så kl halv 7 ska jag vara på plats, så de blir en lååååååång dag.
Stort lycka till! Kramiz

 
Annelie

Annelie

5 december 2008 21:36

Lycka till!

http://www.vitaalvan.se

 
Lena

Lena

5 december 2008 22:05

LYCKA TILL!!!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

5 december 2008 22:08

Jag håller tummarna för er. Och det finns väl något som heter att man träningstävlar ibland.
Lycka till


Ha en skön helg och 2a advent

http://www.ekoxenskennel.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

5 december 2008 23:35

En massa lycka till från Cavvetjejerna med matte.
Vi håller tummar och tassar!

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards