♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Camilla - 8 januari 2009 11:00

Svår att riktigt kunna sätta fingret på vad som felas mig. *jadå det vet jag nog*

Gymnasten (som var en man)tyckte iaf att vi skulle invänta RTG resultatet och sen arbeta vidare utifrån det.

Ont som fan gjorde det när han klämde på min rygg!!!

Mycket prat var det naturligtvis och som en röd tråd i alla mina läkar besök,så kommer det hela tiden tillbaka till mitt arbete.

Läkare och gymnaster påpekar att jag borde nog fundera på om nattjobbet verkligen är nåt jag ska hålla på med!

Jag håller med dom,det är nog inte min grej men vad tusan gör man då i tider som dessa??

Nu får man ju vara glad att man har ett jobb!

Han tycket iaf att jag skulle ta en diskussion med min chef ang omplacering!!!

Jaa kanske det,nattjobb är ju slitigt. Mycket energi går ju åt till att hålla sig vaken. Och kan man sen inte sova som man behöver då protestera ju kroppen högljutt så klart.

Mmmm tål att tänka på det där.


Nu ska jag ta mig en kaffetår. Vardagen är här igen så kidsen är i skola å dagis. Sambon jobbar så det är bara jag och vovven hemma.

SKÖNT!!!!  Massledighet i all ära men det är allt skönt när ordningen återställs oxå.

Det blir sååå intensivt när alla är hemma och man får inte en minut över till sig själv.


Men nu ,nu har jag kvalitetstid,börjar med kaffe som sagt sen blir det läsning på soffan.


Ps glöm för tusan hakar inte att prova testet i inlägget nedanför!!


Av Camilla - 8 januari 2009 10:32

Hittade detta kuliga test hos Emma,som lämmnat kommentar i inlägget nedanför.

Hur kul som helst ju.

Man ska tänka på en person så ska "anden" gissa vem det är.

Jag tänkte på Johnny Depp först och sen på Jack Nicholson.

Anden hade rätt!!!

Helt sjukt roligt.


Gå in och prova själva. Klicka här. Kom gärna tillbaka och berätta hur det gick för er!


Tack Emma för dagens underhållning :o)))


Tillägg:nu har jag kör testet flera gånger och det blir rätt varje gång jue. Hahaha åh va skoj det här var!!

Av Camilla - 8 januari 2009 07:34

Då så ,gör vi ett nytt ärligt försök. Förra gången sjukgymnasten skulle hjälpa mig gick det ju inte så bra.

"Ät smärtstillande i en vecka" tyckte han !!!???


Nu har jag iaf fått en kvinnlig gymnast få se om hon är bättre.

*hoppas innerligen*


Dags att dra....återkommer!!


Ha det!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards