♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Camilla - 12 januari 2009 14:50

.....har min svägerska med familj gjort!!!!  Åhhhååå va jag blir avis!!!

25 April ska dom åka. Vi hade tänkt åka tillsammans utomlands men ska dom vänta tills vi får råd att åka så får domnog vänta bra mycket längre än så  ;D


Jag har ju en het längtan att få åka utomlands med familjen. Men att få ihop till en resa för fem personer verkar som en omöjlighet!!!

Hur gör man???? Sparar.... javisst men så fort jag har skrapat ihop ett litet start kapital så är det nåt annat skit som måste betalas. Gaaaaah!!!

Javill javill ja viiiiiill!!!


Brukar ni vara utomlands? Går det att få ihop till en resa för fem utan att behöva spara i lika många år???

Värdsliga promblem ,jag vet, men i mitt hjärta brinner en längtan att få ta med min familj till värmen.....!



Kolla bara.....jag tror väl inte att vi skulle må dåligt av att vara här!!!


Av Camilla - 12 januari 2009 00:22

Underbara böcker!!! Har ni läst dem? 

Isfolket har jag läst 2 ggr och nu är jag inne på min tredje genomgång av Raija ;)  Skulle bara bläddra lite i första boken men blev såklart fast igen. Nu har jag kommit till nr 20. Det finns 40 böcker i serien.

När jag är klar med denna blir det nog Isfolket igen. Bra att fördriva tiden med på jobbet när det är lugnt. Som nu ;D


Det blåser fortfarande som tusan och temperaturen ligger på +5!!!

Underligt väder vi har.


Sov gott kära vänner!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards