♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Camilla - 16 januari 2009 18:14

Telefonen ringde för en stund sedan. Filip svarade.  Efter en liten stund räcker han luren till mig och säger "här...dä ä pappa......från Dökött!!

*fniss*


Ha en härlig fredagskväll!!


Blir det "Let´s Dance" å snask för dom flesta???



Jag har provsmakat en ny chokladkaka. Från Marabou, med digestive.......mmmmmmm ME LIKE!!!!!

Jag kan inta låte bli sötsaker. Det blir värra och värre tror jag.

Måste lägga in mig på avvänjning annars kommer det att sluta   som i detta klipp.....

Av Camilla - 16 januari 2009 15:51

Just nu spelar dom Tuttar överallt i radio P4.

Hejja grabbar ;D

Av Camilla - 16 januari 2009 08:28

Kom att tänka på mitt liv för 12 år sedan. När jag och Robin (då 4år) bodde själva.

Hjalle och Heavy var i värsta ropet. Alla snackade om "på rymmen" programmet. (Utom jag då som inte fattat att det var ett sånt roligt program. )

Dökött och Hjalle och Heavy spelades flitigt på radion.

Jag kollade på typ dom sista programmen av "på rymmen" och tänkte att "fan va häftigt att två grabbar från grannkommunen gjort så bra tv"

Robin såg ju på det där och lyckades även komma över ett kassetband med Dökött. Detta spelades i bilen HELA tiden. Till slut höll jag på att spyyyyy :)

Jag och Robin var till Cypern i två veckor och det första han gjorde när vi kom hem igen och satte oss i bilen var att spela Dökött ;o)) Gaaaaah!

Dom hade till och med en skiva på dagis/fritids med Dökött.

Det gick två år och Dököttmusiken var väl med på nåt hörn hela tiden.

Så träffade jag då  "Ryttarn".

Hade ingen aning om vem han var eller att han var "kändis" ;D

När vi kände oss säkra på varann så fick han ju träffa Robin också.

Å ni kan ju tänka er att ögonen blev stora på Robin när han fatta att det var "Ryttarn i Dökött" Som spelat ilag me Hjalle och Heavy!!" 

Hehehe det var stort för en då sexårig grabb ;o) När vi sen var på deras spelning och fick komma in på den sk VIP listan så var han mäkta stolt lillgrabben.

Deras musik slår ju som sagt hos den mindre publiken oxå så när Robin hade kompisar med sig hem så gjorde även dom stora ögon och sa andäktigt till mig.....spelar din kille i Dökött!!!

Tänk att det hunnit gå så himla många år sen dess. Tur att man iaf är lika ung som då ;)



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards