♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Camilla - 17 januari 2009 22:05

.......och den här vovven ville verkligen ut ;D


Klippet är från Aftonbladet.

Hoppas bara att vovven inte gjorde sig illa när den landade på marken.

Av Camilla - 17 januari 2009 19:20

Anglingen pågår för fullt. Hitills har vi inte sett röken av nån firre men vad gör väl det ;D

Vi har ätit korv å dricker lite bärs! Nu ska jag in och lägga barnen sen blir det väl spökhistorier nere vid älven och brasan. *gulp*


Lite suddiga kort kommer här tagna med mobilen.

Äldste sonen är på nåt cykel evenemang i Hofors och har lånat med sig  riktiga kameran dit.


Ha det gott!!!! Kommer å hälsar på er i morrn.......hej hej!!!

Av Camilla - 17 januari 2009 10:42

En härlig Lördag ligger framför oss. Helt vindstilla och bara 5 minusgrader!!!

Nu skulle vi ha haft massor med snö oxå ;D


Nu ska vi ge oss ut och andas in lite frisk vinterluft.

I kväll ska vi ......angla lake!!?? 

Jojomensan .Vi har ju älven utanför knuten och isen ligger slät och fin. Ovan på isen är ett litet  snötäcke. Lagomt halt alltså ;D

Det låter väl som en trevlig kväll va?

En brasa på isen,angeldon,grillad korv och kanske en bärs ;-)

Fisken (om vi får nån) får väl grannkatten ta.

Jag tänker då rakt inte göra nån luvad stake....ehhh.....ja menar stuvad lake. YEEEEAKH!!!!!


Vad händer hos mina bloggvänner idag???

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards