♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Camilla - 30 januari 2009 22:59

Den här fick jag av stort och smått.

Nu kör vi :)

Vilken mat äter du ofta?

Tacos,typ varje fredag :)


När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper

du till att duka av?  Dukar av.


Var sitter du helst när du bloggar? Utan laptop måste jag sitta vid databordet i en obekväm stol :(


Köper du ofta Triss? Nix. Det blir Harry Boy


Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Är ju sjukt oberest men har iaf varit på Cypern å där trivdes jag :)




Vilken TV-kanal tittar du mest på?  4 å 5

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen!


Jag utmanar Lotta

                    Pyttan

                    Frippes matte

                    Timses matte

Av Camilla - 30 januari 2009 12:47

På besiktningen så frågade besiktningsmannen om jag skulle göra en hel besiktning.

-Näää,det är en efterkontroll bara,sa jag.

"tyvärr,tiden för det gick ut den 28,...............men jag ska fixa det" sa den snälle kontrollanten snabbt.

Pang bom så var bilen helbesiktigad....UTAN anmärkning!!!! Wiiiieee!!

Tack snälla besiktningsman!

Nu hade jag en jädrans tur. Åkte ju på en obokad efterkontroll så egentligen så skulle jag ha fått åkt hem och beställt en ny tid.

Men han såg väl min bedrövade uppsyn när han sa att det fick lov att bli en helkontroll så han fixade det på stört!! KANON!!!!  Han räddade min dag!

Nu ska jag slänga mig i bingen.


Håll till godo med bilder på ett snösprutande monster.........ROOOOOAARRR!!

Av Camilla - 30 januari 2009 07:14

Möte med sjukgymnasten kl 9 i Djurås. Igår kom sambon på att "imorrn är det sista dan för ombesiktning,annars blir det körförbud. Kan du åka å göra det???"

Ja jag är väl så illa piskad va!! Sen stressa hem fort som fan för att hinna sova en stund. Det blir nog bra....att stress sova menar jag. Hmmmm.


Måste fixa frulle nu.  Ha en härlig helg allihopa. Själv ska jag jobba och sova ;-)



Ståtliga tallar tyngda av snö.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards