♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under januari 2009

Av Camilla - 4 januari 2009 09:05

SHIIIIT!!!  Termometern visar nu på -28!!!!  Fy tusan va hemskt!

Inomhus har vi 16. Måste ner å elda.

Som ni förstår så blir det nada utomhus aktiviteter för oss i dga . Huuuuhu!


Sitter nog vid elementet och myser ;D


Har vi köldrekord idag tro?

Av Camilla - 3 januari 2009 23:09

I morse var det -5 och nysnö. Nu ligger temperaturen på -22!!!


Fy tusan!!!   Natti Igen ;D

Av Camilla - 3 januari 2009 22:53

Mmmm härlig låt!!!  Natti natti!!

Av Camilla - 3 januari 2009 11:26

Härligt väder. -5 och nyfallen snö. Grabbsen ska iväg till två systrar i floda och leka. Dom är jämngamla med våra grabbar. Eddie har aldrig varit där förut så risken är stor att han blir med hem igen. Är lite försiktig av sig lillebror. Precis som mamma :D


Idag blir det nog till att träna lite. Det har ju verkligen legat på is ett tag. Men nu har både kraft och inspiration återvänt å det känns härligt!!


Ska se om jag får sambon till att filma lite. En näst intill omöjlig uppgift eftersom han ät totalt ointresserad av mina träningainsatser ;D *gubbj#&¤l* :o))


Vad händer hos er idag???



Ha det gott!!

Av Camilla - 2 januari 2009 17:27

Tack för inspirationen Molle ;D

Av Camilla - 2 januari 2009 14:46

Hur klarar dom av att pyssla med sånt här???

Mäktigt är det iaf med alla tusen dominobrickor!!!

Av Camilla - 2 januari 2009 14:18

Har fått en utmaning häromveckan som jag lite sent omsider tänkte anta :)


 6 favoritprogram

CSI

LOST

Dansbandskampen

Körslaget

Svampbob fyrkant :D

Kriminalserier




6 saker jag gjorde igår

Åt

Sov

promenerade i skogen

Bloggade

betalade räkningar

åkte till jobbet


6 favoritrestauranter

Äter aldrig på restaurant



6 saker på min önskelista

Friska barn +sambo

att få hjälp med min värk

en utlandssamester

framgångsrikt tävlingsår

objetiv till kameran

laptop



Något sen som sagt så utmaningen har väl vandrat runt redan men den som vill får anta den :D

Kör igång bara!!





Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards