♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Camilla - 4 februari 2009 13:57

Har varit med Robin till tandregleraren idag. När vi kom in i Falu stad med alla trafikljus och rondeller så hörde jag ett konstigt ljud när jag bromsade!!

SKRAAAAAP GNISSEL SKRIIIIIIK!!!   WTF!!!!!! När jag sen börja åka efter inbromsningen lät det ortfarande illa. Woacka woacka gniiirk.....


Men äntä precis min jävla tur. Blir det nångång fel på bilskrället så är det när jag har den...å långt hemifrån!!! Nu är det väl nån dyr bromsskiva,kloss eller belägg som måste bytas. Så har kan man inte åka omkring. GAAAAAHHHH!!

Hör ni mig borta i Borlänge!!! Hohoooo... Lotta.....Molle......jag kommer inte den här gången heller, snyft. Jag ger upp,jag ska aldrig mer planera en date i Borlänge.

Nästa gång kommer jag och överraskar helt enkelt!!!


Biljävlar!!!! Men det finns alltid dom som har det värre!!! Eller hur Stormamma ;) Vi får skotta fram varsin cykel!!


Nu ska jag gå ut å sparka på bilen i ren ilskaaaaaaaa!!!


Av Camilla - 4 februari 2009 07:48

Hemska glupska avgrundsmonster ligger under isen och ruvar!!

Tror ni mig inte? Jag har bild bevis!

Kolla bara. Avtryck från den beryktade Bäckahästen!!!!


Å vad är detta vaaaa??? Inte från en mänsklig varelse iaf!!


Sanna mina ord.....spår från ett fruktansvärt vidunder!!!


Tur att jag kom undan med livet i behåll!!!!Nu håller jag mig på vägarna i fortsättningen!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards