♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Camilla - 6 februari 2009 19:08

....till 32 av dina vänner annars /och/eller händer ditt och datt!!


Men såna här mail däremot......dom älskar jag!!! Tackar tackar!!

Av Camilla - 6 februari 2009 14:23

Tog en Harry Boy i onsdags. Vi vann!!!!!!! 53 riksdaler!!! Hurra!


Nu ska jag skära i ordning Tacos.


Vad blir det för mat hos er i dag??



Just ja.......för dom 53 kronorna jag vann så tog jag en ny Harry.  Rättade den i spelbutiken i dag och jag gav till ett glädjetjut när han sa att det var en vinst på 1300kr!!!!!

Man tackar man tackar!!!!!

 Småpotatis om man jämför med dom stora pengarna man kan vinna på trav men för mig var det en riktig högvinst!!!!!!


Glad som fasen nu!!!


Hejhopp!!

Av Camilla - 6 februari 2009 09:22

Blått blått.....blåååååått skulle det vara på slutet oxå :)


En mycket nöjd Filip var det som lämnade frissan. En mindre nöjd Eddie, som vi hämtade på dagis efteråt,utbrast förvirrat och aningens surt.....

" Määäh...ha du hämt Filip...skull du int hämt mä föst???

Hä gå fö segt å hämt mä ju"

Hööh!!.. ha Filip klippt sä......mäh!!! (å nu höjs den lilla rösten) vaRföR fikk int ja va mä!!!! Ja kull ju åkkså klipp mä!!!!   Jag får ringa in en tid till lillkillen med,han sa bestämt att han skulle ha ROSA färg i håret.

De´ du Lotta :)))


Ps...glöm inte att kolla in svaret på bildfrågan. Finns i inlägg här under!

Av Camilla - 6 februari 2009 08:56

 Det här läste jag i Yvonne Söders blogg 

och blev så glad så jag vill visa det för er oxå- :)

Tack snälla du!

Av Camilla - 6 februari 2009 07:56

Tadaaaaaaaa!!


Ser ni nu var det är ;)



Tyckte själv att jag var riktigt finurlig. *fniss* Anade att de flesta skulle gissa att det var nån del av ett bildäck.

Kul att ni gissade. Fler "gissa bilden" kommer framöver ;)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards