♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Camilla - 8 februari 2009 18:11

......va gla jag är idag.!!!!


Idag räckte vi fram till målsnöret. 160 P och en tredje placering!!!




Mmmmm smakar gott med ett förstapris


Fint va?


Å här kommer protokoll +kritiken!!!!


 

Tittar in hos er alla i morrn. Jag är helt färdig. Det tar på krafterna för en annan stackare att vara på tävling....å två dar på rad dessutom :D


Kram på er alla underbara cybervänner och tack för stöttning och hållna tummar!!!

Av Camilla - 8 februari 2009 11:37

Samma procedur som i går. En kopp kaffe sen glider jag så sakta i väg.

Hoppas på lite bättre resultat idag.

Igår var det två hundar som reste sig på platsliggningen. Den lilla brevid Bentley +en till.

Bra gjort av Bentleypojken att ligga kvar!! Extra poäng till honom för det :D

Ni kan ju förstå att 3 minuter utom synhåll är lååååånga. Å ännu längre blir dom när domaren ropar att 2 st har rest sig upp. GULP!!


Nu väntar kaffet!!


Hej på er!!!


By the way....har ni fått nå mycket snö idag?  Har har det redan kommit typ 2 decimeter sen i morse!!!!

Av Camilla - 8 februari 2009 08:40

Ujjja,dom tom varnade på tv:n igår att man skulle inte ge sig ut på vägarna om man inte behövde.

Men jag behöver ju....jag ska ju till Rättvik idag igen. Men blir det för jäklit med snön då ställer jag in. Vill ju inte riskera att bli inblandad i en trafikolycka. Det skulle visst komma runt 3 dec under dagen. Phu!!


I går när vi for hem så låg det en bil på högkant i diket. Fullt pådrag med utryckningsfordon. Men det såg iaf ut att det gått skapligt för bilföraren.


Nu tänkte jag ställa en lite fråga till er bloggare ute i landet. Är ni med?


I vilken ordning börjar ni en ledig dag?

1 Frukost

2 Bloggar

3 Slår på datorn

4 Klär på mig. 

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards