♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Camilla - 13 februari 2009 15:35

....på morgonen efter att ha jobbat natt. På väg att åka hem...i -14 grader


1. Ett platt däck

2 Ett platt däck

3 Ett platt däck

4 Ett platt däck


DETTA var precis den synen jag möttes av i går morse...ett helt platt bakdäck!!!!! *jublade*

Jaa jösses ni kan ju själva tänka er hur det kändes....suck.....

Nu var jag ju ganska säker på att det var pyspunka på däcket. Ett fenomen som vi har på alla fyra däck. Måste pumpa med jämna mellan rum. Man nu hade jag glömt att pumpa på ett tag. (ska JAG behöva serva bilen oxå)

 Hursom så har jag en inbyggd kompressor i bilen iaf (som jag inte förstod mig på )

Ringde ut en manlig kollega som ,till slut, inte heller fick kompressorn att fungera.

(vid det här laget frös jag rejält)

Hämtade istället vaktis(kollegan höll ju på att frysa ihjäl han med)

Vaktis hjälpte mig av med däckhelvetet,ner i ambulansgaraget och pumpade. på med däcket igen. Klappat och klart!!!  Tack snälla vaktis!!!


Sådär då... efter en dryg timme ute i kylan,trött som en idiot kunde jag fara hem.

Bäddade ner mig under två täcken samt duntäcket. Tjocka strumpor på fötterna. Hjälpte föga. Slumrade av och till. Svårt att sova när man är isbit.

Fick iaf ihop 4,5 timmars sömn till sist. HerreGUUUD....gissa om jag var trött igår när jag for till jobbet. Phu...jag är trött än :)

Törs jag påstå att jag hade min otursdag igår kanske :))


Hur är det med er... är ni skrockfulla och håller er inne fredagen den 13:e???


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards