♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Camilla - 15 februari 2009 19:08

Idag när jag för ovanlighetens skull,målade ögonfransarna, kom Eddie och tittade på.

" Va gö du mamma?

Jag målar mig lite....så jag inte ska se helt anskrämlig ut, svarade jag.

"Kan jag oxå få de?" undrar Ed.

Nej svarar jag. Det är bara för tjejer.

"Å mäjj" sa Ed.

Haha nej du, bara för tjejer,sa jag igen.

"Ä du en tjäjj?" undrar han vidare.

Japp,jag är en tjej!

" Nä ä !! Du ä ingän tjäjj"

Nähäjj du ,säger jag förvånat. Vad är jag då??

"Du ä ju mamma" säger han!!



Haha ja ni...vad har ni för kommentarer till det???


Jag gav ungen en stor kram!!!

Av Camilla - 15 februari 2009 09:02

Igår blev det ännu en tur till pulkabacken.

Vackert är det i Prästbuo


Knasrullar


Eddi kämpar sig uppåt



Hahaaa ...... en bild på älsklingen också


Fille förvandlas på vägen upp :))


Hoppsanhejsan



Ibland tog grabbarna taxin uppför backen.



Idag bär det av till Borlänge. Inköp av ny jacka samt läslampor till småpojkarna står på listan.

Ska ,som av en händelse ,titta in på expert oxå ;D

Har insett att jag måste ha en laptop.

Måste och måste???? Jaa det måste jag....nu får man ju köa om man ska komma åt datorn.

Även den yngsta i familjen har upptäckt tjusningen med att sitta vid datorn. Youtube och häftiga bilar är det som gäller.

´

Ha en skön söndag i solen å snön!!!



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards