♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Camilla - 19 februari 2009 15:58

Phu ...informationen om nya lönesystemet avklarad.

Såg inte alltför krångligt ut.

Nu kan man se 10 dar iförväg hur mycket man kommar att få i lön. Kanon jue!!

Nu hem och göra mat (blogga oxå) sen fort iväg på Eddies föräldra möte. Efter det i väg till klubben för att försöka sätta ihop klubbtidningen!

Hoppas hinna med lite träning oxå

Kul när man har nåt för sig :D


*rusar runt å runt*

Av Camilla - 19 februari 2009 10:37

...Malung på Orrskogen!

Var jag där????

Naturligtvis!!! :D

Av Camilla - 19 februari 2009 10:29

....då var jag där!! Längst fram stod jag . (såklart)

Tryckt mot kravallstaketet utan en chans att komma därifrån. Men det gjorde inget...jösses va vi öste på :)))

Det var värt dom stora fula blåmärkena som jag fick på mina (på den tiden) knöliga höfter av kravallstaketet. *skratt*

Av Camilla - 19 februari 2009 07:44

I alla fall för Filip! Han har lärt sig att läsa!!!

Oj oj va han läser. På allt....förpackingar av alla slag, på kataloger och tidningar...ibland hinner han med att läsa nåt som står i tv-rutan oxå :D

"Det är sååå roligt att läsa " säger han.

 Så numera kan vi säga att han stavar sig fram....eheee hehe!

Idag...min enda lediga dag denna långa vecka, måste jag ändå in till jobbet! *morr*

Vi ska (sist av hela sverige) byta lönesystem så nu ska vi lära oss att lägga in lönerapporten på datorn. Så idag blir det information om detta.

Låter väl kul :D


Men först blir det en långpromenad sen ska jag kolla efter laptops. Ett svårt arbete,för en icke datakunnig, i denna datadjungel!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards